اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

پیراهن تیم ملی فوتبال در 4 دوره جام جهانی


بازیکنان تیم ملی فوتبال ایران در ۴ دوره جام‌ جهانی پیراهن‌های متفاوتی را بر تن کرده‌اند.

خبرگزاری فارس: بازیکنان تیم ملی فوتبال ایران در ۴ دوره جام‌ جهانی پیراهن‌های متفاوتی را بر تن کرده‌اند.

 تیم ملی فوتبال ایران در شرایطی چهارمین جام جهانی خود را 130 روز دیگر در برزیل تجربه می‌کند که بازیکنان کشورمان در سه دوره دیگر پیراهن‌‌های متنوع و متفاوتی را بر تن کرده است.

بر همین اساس شب گذشته از پیراهن جدید تیم ملی با طرح یوزپلنگ ایرانی رونمایی شد و اعضای تیم ملی در جام جهانی 2014 در برزیل این پیراهن را بر تن خواهند کرد.

در زیر تصاویری از حضور تیم ملی فوتبال ایران در جام‌جهانی جهانی را خواهید دید.

*جام جهانی 1978 آرژانتین:




 
جام جهانی 1998 فرانسه:





جام جهانی 2006 آلمان:





جام جهانی 2014 برزیل:







ویدیو مرتبط :
همراه با تیم ملی در جام جهانی فوتبال

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

كاپیتان تیم ملی فوتبال استرالیا: هدف بعدی جام جهانی برزیل و قهرمانی در خانه است



 

 

 

كاپیتان تیم ملی فوتبال استرالیا: هدف بعدی جام جهانی برزیل و قهرمانی در خانه است

 

کاپیتان تیم ملی فوتبال استرالیا از شکست در دیدار پایانی بهت‌زده است.

تیم ملی فوتبال استرالیا دردیدار پایانی جام ملتهای آسیا با شکست مقابل ژاپن به نایب قهرمانی بسنده کرد. نتیجه‌ای که کاپیتان استرالیا آن را چندان عادلانه نمی‌داند.

لوکاس نیل درباره دیدار مقابل ژاپن گفت: شاید خستگی بیش از اندازه بازیکنان باعث شد که در وقت اضافی کم بیاورند و گل بخوریم. در بازی که در چنین سطحی برگزار می‌شود تنها یک اشتباه می‌تواند برنده یا بازنده را مشخص کند.

نیل ادامه داد: اشتباه ما این بود که ژاپن را مجازات نکردیم. زمانی که فرصت‌های گلزنی را از دست دادیم باید فکر می‌کردیم که ممکن است در دقایقی آنها ما را جریمه کنند و گل بزنند. کاری که ما انجام ندادیم.

کاپیتان تیم ملی استرالیا درباره تاثیر این شکست برروی بازیکنان گفت: قرار نیست که در این شکست غرق شویم اما فکر می‌کنم مقابل ژاپن کار بیشتری نمی‌توانستیم انجام دهیم. هیچ یک از دو تیم عملکرد فوق‌العاده‌ای نداشتند و ما واقعا توانستیم به اندازه کافی فرصت ایجاد کنیم اما به هر حال پیروزی نصیب تیم ما نشد و حالا باید برای حضور در جام جهانی برزیل استارت بزنیم.

نیل در پایان گفت: بعد از آن باید تلاش کنیم تا در شرایطی که میزبان جام ملتها هستیم به مقام قهرمانی برسیم چرا که استفاده از امتیاز میزبانی و حمایت هواداران می‌تواند فرصت مناسبی برای ما ایجاد کند.