اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

پیام احمدی نژاد در پی ضایعه زلزله بوشهر


دکتر احمدی‌نژاد در پیام تسلیتی به مناسبت وقوع زلزله در استان بوشهر از نهادهای امدادی خواست تا همه توان خود را در جهت امداد، نجات، درمان، رسیدگی به مردم و بازسازی سریع منطقه به کار گیرند.

پایگاه اطلاع رسانی ریاست جمهوری: دکتر احمدی‌نژاد در پیام تسلیتی به مناسبت وقوع زلزله در استان بوشهر از نهادهای امدادی خواست تا همه توان خود را در جهت امداد، نجات، درمان، رسیدگی به مردم و بازسازی سریع منطقه به کار گیرند.

متن پیام رییس جمهور به شرح زیر است:

حادثه زلزله بوشهر موجب تاثر ملت ایران گردید.

اینجانب این ضایعه را به مردم بزرگوار استان تسلیت عرض می‌نمایم. از همکاران عزیز در نهادهای امدادی انتظار دارد که همه توان خود را در جهت امداد، نجات، درمان، رسیدگی به مردم و بازسازی سریع منطقه به کار گیرند.

از خداوند متعال برای فوت شدگان مغفرت و رحمت و برای مجروحین سلامتی عاجل و برای بازماندگان صبر و سلامتی و عزت مسألت دارم.

محمود احمدی‌نژاد


ویدیو مرتبط :
مردم بوشهر خطاب به دکتر احمدی نژاد 96/10/7 احمدی دوستت داریم ، احمدی دوستت داریم

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

پیام رهبر انقلاب در پی وقوع زلزله در بوشهر


حضرت آیت الله خامنه ای رهبر معظم انقلاب اسلامی در پی حادثه تلخ زلزله در استان بوشهر با صدور پیامی برای خسارت دیدگان و بازماندگان این حادثه صبر و اجر مسالت كردند.

خبرگزاری مهر: حضرت آیت الله خامنه ای رهبر معظم انقلاب اسلامی در پی حادثه تلخ زلزله در استان بوشهر با صدور پیامی برای خسارت دیدگان و بازماندگان این حادثه صبر و اجر مسالت كردند.

متن پیام به این شرح است:

بسم الله الرحمن الرحیم

با تاسف و اندوه خبر زلزله در استان بوشهر و تلفات و خسارتهای انسانی آن را دریافت کردم.

با دعا و درخواست رحمت و مغفرت الهی برای درگذشتگان و شفای آسیب دیدگان و صبر و اجر برای بازماندگان، از نماینده ی محترم ولی فقیه و مسئولان محترم در استان و نیز مسئولان ذیربط در مرکز و غیره میخواهم که همه ی کوشش خود را برای نجات آسیب دیدگان و پشتیبانی خسارت یافتگان بکار برند و امیدوارم مردم عزیز از همه جای کشور نیز مانند همیشه نقش درخشان خود را در کاستن از رنج مصیبت دیدگان ایفا کنند.

والسلام علیکم و رحمه الله
سید علی خامنه ای
20/فروردین ماه/1392