اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

پیامک تخریبی علیه وزیر پیشنهادی علوم


محمدرضا تابش گفت: از روز گذشته تعدادی از نمایندگان به طور گسترده پیامک‌هایی را دریافت کردند که در آن به نوعی به دنبال تخریب وزیر پیشنهادی علوم دولت پیش از اعلام رسمی آن در مجلس بودند.

خبرگزاری ایسنا: محمدرضا تابش گفت: از روز گذشته تعدادی از نمایندگان به طور گسترده پیامک‌هایی را دریافت کردند که در آن به نوعی به دنبال تخریب وزیر پیشنهادی علوم دولت پیش از اعلام رسمی آن در مجلس بودند.

محمدرضا تابش با اعلام این خبراظهار کرد: از بعد از ظهر روز گذشته و پیش از آنکه به طور رسمی نام وزیر علوم پیشنهادی دولت در رسانه‌ها و مجلس اعلام شود پیامک‌هایی به طور گسترده به نمایندگان ارسال شده بود که حاوی موضوعات تخریبی علیه دکتر دانش آشتیانی بوده است و به نوعی این افراد به اطلاعات غیر رسمی که در اختیار نمایندگان بود پیش از اعلام خبرگزاری‌ها دست پیدا کرده بودند.

وی افزود: این پیامک‌ها که با عنوان یک گروه دانشجویی به نمایندگان ارسال می‌شد، اطلاعات ویژه‌ای از وزیر پیشنهادی دولت داشت که لازم است دستگاههای امنیتی و اطلاعاتی نظیر وزارت اطلاعات و وزارت دادگستری چگونگی دست پیدا کردن این افراد به اطلاعات را بررسی کنند و به این موضوع به جد رسیدگی نمایند چرا که این اتفاق در شان مجلس نیست.


ویدیو مرتبط :
سوال درباره فتنه از وزیر پیشنهادی علوم

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

ارسال پیامک‌ علیه وزیر پیشنهادی علوم


عضو هیات رییسه مجلس شورای اسلامی با اشاره به اینکه موافق اطلاع رسانی پیامکی درباره وزیر پیشنهادی علوم نیستم، گفت: بمباران خبری شاید خیلی مفید نباشد و معمولا نیز نتیجه عکس می دهد.

خبرگزاری ایرنا: عضو هیات رییسه مجلس شورای اسلامی با اشاره به اینکه موافق اطلاع رسانی پیامکی درباره وزیر پیشنهادی علوم نیستم، گفت: بمباران خبری شاید خیلی مفید نباشد و معمولا نیز نتیجه عکس می دهد.

«بهروز نعمتی» درباره ماجرای ارسال پیامک هایی به نمایندگان مجلس علیه وزیر پیشنهادی علوم، افزود: واقع امر این است که پیامک های مختلفی از چند سایت به نمایندگان ارسال شده و اطلاعاتی را در اختیار آنها قرار می دهد.

وی ادامه داد: با این نوع اطلاع رسانی خیلی موافق نیستم اما بنده خیلی آن را نمی پسندم، اگر قرار است در این سوال و استیضاح ها اتفاقی بیفتد، اجازه دهیم خود نمایندگان تصمیم بگیرند.

نعمتی در عین حال با اشاره به اینکه این بمباران خبری شاید خیلی مفید نباشد و معمولا نیز نتیجه عکس می دهد تصریح کرد: بهتر است اطلاعات از کانال های مشخصی در اختیار نمایندگان قرارگیرد که بهترین آن خود وزیر پیشنهادی است.

*به آینده مذاکرات امیدوارم

وی همچنین درمورد مذاکرات ایران با 1+5 نیز گفت: باید آمریکا بداند انرژی هسته ای به عنوان حق قطعی ایران است و در نتیجه باید به آن احترام گذارد.

وی با تاکید بر اینکه یکی از الزامات هر توافق باید لغو تمام تحریم ها باشد گفت: به آینده مذاکرات امیدوارم.