اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

پوستر و عکس «Guardians of the Galaxy»


فیلم سینمایی فضایی اکشن و ماجرایی "محافظان کهکشان" (Guardians of the Galaxy) قرار است اول آگوست 2014 اکران شود. این فیلم محصول استودیوی والت دیزنی پیکچرز است و جیمز گان آن را کارگردانی کرده و فیلمنامه اش را نوشته است.

 
 
 
 
صبح بخیر: فیلم سینمایی فضایی اکشن و ماجرایی "محافظان کهکشان" (Guardians of the Galaxy) قرار است اول آگوست 2014 اکران شود. این فیلم محصول استودیوی والت دیزنی پیکچرز است و جیمز گان آن را کارگردانی کرده و فیلمنامه اش را نوشته است.

به گزارش صبح بخیر به نقل از Comingsoon؛
داستان آن بدین قرار است که پیتر کوئیل ماجراجویی است که با دزدیدن یک گوی اسرارآمیز، فرد شرور و قدرتمندی به نام رونان را عصبانی می کند و کل دنیا را به خطر می اندازد.

کوئیل برای فرار از چنگ رونان مجبور می شود با یک گروه چهارنفره ناجور به نام های راکت، گروت، گامورا و دراکس همراه شود. وقتی کوئیل متوجه قدرت واقعی گوی می شود و تهدید آن برای کهکشان را کشف می کند، مجبور می شود که با دشمنان بجنگد تا سرنوشت کهکشان را دوباره به تعادل برگرداند.

بازیگران این فیلم عبارتند از: کریس پرات، زوئی سالدانا، دیو باتیستا، وین دیزل، بردلی کوپر، لی پیس، مایکل روکر، کارن گیلان، جیمون هونسو، جان سی. ریلی، گلن کلوز و بنیچو دل تورو.

























ویدیو مرتبط :
پوستر فیلم جدید Guardians of the galaxy

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

دانلود بازی Guardians of the Galaxy برای iOS


با انواع موشک ها وارد نبرد شوید و به نگهبانان کمک کنید تا پنج قطعه گم شده سلاح جهانی را قبل از این که به دستان رونان ستمگر بیفتد بازیابی کنند. با اربابان ستاره و خدمه شان دیدار کنید و با انواع سلاح های بازی به جنگ دشمنان بروید.



صبح بخیر :

در بازی بسیار زیبای Guardians of the Galaxy: TUW وارد ماجراجویی بزرگ از کمیک های مارول شوید. با انواع موشک ها وارد نبرد شوید و به نگهبانان کمک کنید تا پنج قطعه گم شده سلاح جهانی را قبل از این که به دستان رونان ستمگر بیفتد بازیابی کنند. با اربابان ستاره و خدمه شان دیدار کنید و با انواع سلاح های بازی که هر یک ویژگی های منحصر به فرد دارند به جنگ دشمنان بروید. قهرمانان اضافی را به خدمت بگیرید و با ارتقا آن ها حملات مرگبار را به آنان آموزش دهید.

ویژگی ها:
- بازکردن و ارتقا ۲۵ شخصیت قابل بازی
- سفر به کهشکان و نبرد در ۶۰ مرحله هیجان انگیز
- وجود دو حالت بازی: داستانی و مبارزه ای
- سفارشی سازی تیم خود

توجه: این بازی 2.99 دلاری فقط به مدت یک هفته رایگان می باشد.

دانلود بازی Guardians of the Galaxy برای iOS دانلود بازی Guardians of the Galaxy برای iOS