اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

پسر 2 ساله قبل از خاکسپاری زنده شد!


کلوین سانتوس پسر دو ساله ای است که به بیماری ذات الریه مبتلا بود و روز جمعه پزشکان مرگ او را اعلام کردند . اما این پسر کوچک روز شنبه قبل از خاکسپاری ناگهان چشم هایش را باز کرد و از پدرش در خواست آب کرد.

صبح بخیر: کلوین سانتوس پسر دو ساله ای است که به بیماری ذات الریه مبتلا بود و روز جمعه  پزشکان مرگ او را اعلام کردند . اما این پسر کوچک روز شنبه قبل از خاکسپاری ناگهان چشم هایش را باز کرد و از پدرش در خواست آب کرد.



به گزارش صبح بخیر کلوین که به دلیل بیماری ذات الریه تحت درمان قرار داشت در ساعت 7 بعد از ظهر درگذشت و جسد او به خانواده اش تحویل داده شد. بدن او تا صبح روز بعد در تابوت قرار داشت و خانواده و فامیل تمام طول شب در اطراف تابوت او بیدار بودند و رفت و آمد می کردند. اما ساعتی قبل از مراسم تشییع جنازه پسر کوچک در تابوتش نشست و گفت "پدر من آب می خواهم". اما بعد از گفتن این جمله دوباره در تابوت دراز کشید و تلاش اعضای خانواده برای بیدار کردنش بی فایده بود.

آنتونیو سانتوس، پدر کلوین، می گوید " وقتی او بیدار شد و در تابوتش نشست، همه فریاد می کشیدند و نمی توانستند این اتفاق را باور کنند. فکر می کردیم معجزه ای رخ داده و خداوند پسرم را به ما بازگردانده است. اما وقتی مجددا او را به بیمارستان منتقل کردیم، پزشکان به ما گفتند که هیچ علامت حیاتی در او دیده نمی شود. آنها به من اطمینان دادند که کلوین واقعاً مرده است."

خانواده کلوین به امید اینکه او دوباره بیدار شود مراسم خاکسپاری را به تعویق انداختند ولی بالاخره ساعت 5 بعدازظهر او را به خاک سپردند.  پدر کلوین کوتاهی و معالجه غلط پزشکان را عامل مرگ پسرش می داند و به همین دلیل شکایتی را علیه بیمارستان تنظیم کرده است.


ویدیو مرتبط :
زنده شدن دختر 3 ساله ای هنگام خاکسپاری!...

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

پسر ۸ ساله زنده در آب جوش پخت



 

 پسر ۸ ساله زنده در آب جوش پخت

 

سازمان اورژانس «نیوزلند» اعلام كرد كه یك پسر بچه هشت ساله زنده در آب جوش پخته شد.به گزارش ایسنا، «آنا كر» یكی از مقامات سازمان اورژانس نیوزلند در مصاحبه ای با رسانه های دولتی این كشور عنوان كرد: روز گذشته یك پسر بچه هشت ساله پس از آن كه به داخل یك دیگ آب جوشان با دمای ۱۰۰ درجه سانتی گراد انداخته شد، به طور كامل در آب سوخت.

این مقام مسئول در ادامه افزود: افرادی كه شاهد این ماجرا بودند بلافاصله این پسربچه را به بیمارستان مركزی «نیوزلند» در ایالت «اوكلند» منتقل كردند، اما متاسفانه به دلیل شدت سوختگی این پسربچه جان باخت.

بر اساس اعلام پلیس مركزی نیوزلند علت وقوع این حادثه مشخص نیست، اما شاهدان عینی اعلام كردند كه این پسربچه حین بازی با برادر بزرگترش دچار این حادثه شده است. تحقیقات در رابطه با این حادثه توسط بازرسان پلیس ادامه دارد.... / جام جم آنلاین