اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

پر تصادف ترین محور کشور را بشناسید


بزرگراه کرج به قزوین به علت عدم تفکیک خودروها پرتصادف ترین محور است.

 خبرگزاری مهر: رئیس پلیس راه استان البرز گفت: بزرگراه کرج به قزوین به علت عدم تفکیک خودروها پرتصادف ترین محور است.

سید همایون شریفی در خصوص اینکه کدام یک از محورهای مواصلاتی استان البرز پرتصادفترین محور است، اظهار داشت: اتوبان جاده کرج به قزوین به علت عدم تفکیک خودروها پرتصادف ترین محور است.

وی ادامه داد: بزرگراه کرج به قزوین معمولاً بیشترین تخلفات رانندگی و بیشترین تصادفات را در بین دیگر محورهای پرتردد استان داشته است.

رئیس پلیس راه استان البرز افزود: یکی از علت این امر عدم تفکیک خودروهای عبوری است که تمام وسایل نقلیه اعم از سبک و سنگین از این محور عبور می کنند.

وی اظهار داشت: در حال حاضر اتوبوس های مسافربری، خودروهای سبک و همچنین خودروهای سنگین از این محور عبور می کنند که این محور را پر خطر کرده است.

رئیس پلیس راه استان البرز گفت: سرعت غیر مجاز و عدم رعایت فاصله مجاز در این محور از جمله تخلفات شایع است.     


ویدیو مرتبط :
قطب های علمی کشور را بیشتر بشناسید

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

کاندیدای انتخابات امریکا: حمله به ایران عملی نیست؛ این کشور پر از کوه است



 

 

کاندیدای انتخابات امریکا: حمله به ایران عملی نیست؛ این کشور پر از کوه است

 

هرمن کین، کاندیداری انتخابات ریاست جمهوری آمریکا گفت: حمله به ایران عملی نیست.

وی در پاسخ به اینکه "ایا در صورت دستیابی ایران به سلاح هسته ای، به این کشور حمله می کنید؟" گفت: حمله به ایران عملی نیست. به توپوگرافی ایران نگاهی بیاندازید. به کجای این کشور می خواهید حمله کند؟ این کشور پر از کوه است. و این کار را برای ما خیلی سخت می کند.

این کاندیدای جمهوری خواه انتخابات امریکا اضافه کرد: البته، این تصمیمی است که باید در مورد آن با دوستانمان در جهان مثل اسرائیل بحث کنیم.

هرمن کین، مدیرعامل سابق رستوران های زنجیره ای "پدر خوب" گفت: اما گر امریکا قصد حمله ی یکجانبه به ایران داشته باشد، من پیش از آن با اژانس های اطلاعاتی و فرماندهان مشورت می کنم.

هرمن کین هفته ی بدی را در زمینه ی سیاست خارجی پشت سر گذاشته است. وی به تازگی در واکنشی به سئوالی از سوی خبرنگاران، برای پنج دقیقه پاسخی داده که تقریبا معنی نداشته است. وی در ادامه گفته است: من قرار نیست که از همه ی مسائل سیاست خارجی باخبر باشم.../انتخاب