اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

پروین: پروژه‌های رویانیان را جمع می‌کنیم


مدیرعامل باشگاه پرسپولیس می‌گوید هنوز میزان دقیق بدهی‌های این باشگاه را نمی‌داند و منتظر اعلام نظر دولت درباره قیمت‌گذاری و واگذاری باشگاه پرسپولیس است.

ایسنا: مدیرعامل باشگاه پرسپولیس می‌گوید هنوز میزان دقیق بدهی‌های این باشگاه را نمی‌داند و منتظر اعلام نظر دولت درباره قیمت‌گذاری و واگذاری باشگاه پرسپولیس است.

علی پروین در حاشیه مراسم قرارداد همکاری باشگاه پرسپولیس با بانک قرض‌الحسنه رسالت در جمع خبرنگاران خاطرنشان کرد: قرار است جلسه‌ای با حضور اعضای هیات دولت برگزار شود و میزان بدهی‌های باشگاه پرسپولیس مشخص شود و بنا بر این بدهی‌ها، مبلغ مورد نظر برای واگذاری این باشگاه اعلام شود.

او افزود: منتظر هستیم ببینیم چه زمانی خبر میزان بدهی‌ها را اعلام می‌کنند تا مبلغ واگذاری اعلام شود.

مدیرعامل باشگاه پرسپولیس در پاسخ به سوالی درباره دوره مدیریت رویانیان در این باشگاه گفت: من از سردار تشکر می‌کنم. ایشان در طول مدت زمان حضورشان در پرسپولیس زحمات زیادی را برای این باشگاه کشیدند و من هم از ایشان تقدیر می‌کنم.

علی پروین در پاسخ به سوالی درباره میزان بدهی‌های باشگاه پرسپولیس اظهار کرد: مبلغ این بدهی‌ها را نمی‌دانیم و باید بر اساس جمع‌بندی‌های لازم مبلغ این بدهکاری‌ها مشخص شود.

او در پاسخ به سوالی درباره پروژه‌های نیمه تمامی که از زمان رویانیان باقی مانده نیز گفت: ما نامه نگاری‌هایی را با موسسات و شرکت‌های طرف قرارداد انجام دادیم و می‌خواهیم در مورد این مسائل و پروژه‌های نیمه تمام صحبت‌هایی را انجام دهیم و تا جایی که می‌توانیم این پروژه‌ها را جمع و جور کنیم.

به گزارش ایسنا، مدیرعامل باشگاه پرسپولیس پس از پایان نشست امضای قرارداد همکاری با بانک رسالت در یک گفت‌وگوی تلویزیونی شرکت و در آنجا عنوان کرد پرسپولیس امسال قهرمان لیگ می‌شود. گزیده‌ای از صحبت‌های پروین را در زیر می‌خوانید.

* اوضاع پرسپولیس دارد خوب می‌شود. سخت‌ترین قسمت کار مشکلات مالی است. همه با من می‌سازند و به باشگاه کمک می‌کنند.

* پرسپولیس مال خودم است. من از بچگی در این تیم بوده‌ام و در سال 47 اولین بازی‌ام را برای پرسپولیس انجام دادم. پرسپولیس را عین جانم دوست دارم و چه باشم و چه نباشم، به این تیم عشق می‌ورزم. با بردش خوشحال و با باختش گریان می‌شوم.

* من مدیرعاملی پرسپولیس را درجا قبول نکردم. فکر می‌کنم رویانیان 6 – 7 بار استعفا داد و ما تا جایی که توانستیم نگذاشتیم که او برود. بار آخر تیم در تبریز باخت و هیات مدیره هم مجبور شد استعفای رویانیان را بپذیرد و بعد این کار را گردن من انداختند.

* ان‌شاءالله این فصل قهرمان می‌شویم. بازی‌هایمان سخت است و نمی‌شود گفت چون با تیم‌های پایین جدولی بازی می‌کنیم، کارمان آسان است.

* من هیچ وقت در عمرم به مربی‌های پرسپولیس توصیه فنی نکرده‌ام. الان هم به دایی توصیه‌ای نداشته‌ام. در زمان بازی حرص می‌خورم اما کاری نمی‌توانم انجام دهم. در عمرم در کار هیچ مربی‌ای دخالت نکرده‌ام. در زمان مربی‌گری استیلی حاج رضایی گفته بود که من به استیلی توصیه می‌کنم اما به هیچ وجه این کار را نکردم و مربی باید کار خودش را انجام دهد. من با این کار مخالفم. در کنار زمین هم نمی‌شود به بازیکنان فشار آورد. کار ما تا لب خط است. بقیه‌اش با بازیکنان است. حالا بعضی‌ها می‌توانند عمل کنند، بعضی‌ها نمی‌توانند.

* متاسفانه هزینه‌ها در فوتبال خیلی سنگین شده است. امسال سپاهان و تراکتور بیشترین هزینه را داشتند و بعد پرسپولیس و استقلال بودند.

* من نمی‌توانستم جلوی اعتصاب بازیکنان را بگیرم. آن اتفاق زمانی رخ داد که شرایط مدیرعامل باشگاه مشخص نبود و بازیکنان نمی‌دانستند که با چه کسی طرف هستند. من هم 5 – 6 روز بود که آمده بودم. به نظر شما چه کار می‌توانستم بکنم؟ وقتی پول ندارم سر تمرین بروم و به بازیکنان چه بگویم.

* من یک بار به عادل فردوسی‌پور گفتم به یک شرط به برنامه‌ات می‌آیم و آن هم اینکه هیچ بازی‌ای نشان ندهی و تمام وقتت را برای من بگذاری که من بتوانم در سه چهار ساعت واقعیت‌های فوتبال را بگویم.

* رابطه‌ام با علی دایی زیاد بد نیست. یعنی خوب است. بالاخره تیم خودمان است. یک جلسه خوب با خادم در وزارت ورزش داشتیم اما برای من و دایی حرف درآوردند. در حالی که اصلا اتفاقی نیفتاد. ما به خادم گفتیم اصلا کاری به بدهی باشگاه نداریم. الان چه کاری برای بازیکنان انجام دهیم؟ علی دایی هم جزو ماست. مگر چه فرقی می‌کند؟ ما باید به هم کمک کنیم. اگر دایی در روزنامه‌ها چیزی گفته، نظر شخصی‌اش است.

* هدف ما امسال قهرمانی است. همه اعضای باشگاه به دنبال تهیه کردن پول برای باشگاه هستیم آن هم به نیت بازیکنان تا به آن‌ها کمک کنیم.

* خیلی خوشحالم که فوتبالیست‌ها پولدار هستند. چرا نباید پول داشته باشند؟ شما فکر می‌کنید اعتصاب بازیکنان تقصیر دایی است. خود بازیکنان اعتصاب کردند. بالاخره آن‌ها قول گرفته بودند و روی آن قول خانه و ماشین خریده بودند. اما وقتی پول دست‌شان نرسید، گرفتار شدند. مثلا ماشین زیر پای خانم یکی از بازیکنان است اما ناگهان آن ماشین را توقیف می‌کنند.

* دور و بر من شلوغ نیست بلکه باشگاه شلوغ است. در باشگاه پازوکی و منتقمی از صبح جوابگوی همه هستند. همه تلاش‌مان این است که تیم قهرمان شود. ان‌شاءالله اگر وضع مالی‌مان خوب شود، فصل بعد بازیکنان جوان به خدمت می‌گیریم. من به رویانیان گفتم که باید پایه‌ها را قوی کنیم. اگر هر سال پنج بازیکن از تیم امید بیاوریم دیگر چه نیازی به بازیکنان جدید است. البته اینکه گفتم پرسپولیس مال من است شوخی کردم پرسپولیس متعلق به همه پیشکسوتان است. شاید دولت برای پرسپولیس مبلغی بگذارد که ما اصلا نتوانیم به طرفش هم برویم. اما اگر قسمت باشد و بتوانیم بخریم، با کمک همین دوستان بانک رسالت، سهام باشگاه را می‌خریم، 20 درصد را به پیشکسوتان می‌دهیم و 20 درصد هم به هواداران. چرا که این تیم برای مردم است.

* فکر نمی‌کنم سال بعد پسرم را به پرسپولیس بیاورم. او یک مقدار از فوتبال زده شده است. می‌خواهد یک کار اقتصادی خوب راه بیندازد. البته شرایطش خوب است اما هنوز چیزی معلوم نیست.


ویدیو مرتبط :
رویانیان به جلسه معارفه پروین دعوت نشد؟

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

دلخوری پروین از رویانیان؛ کسی برای سرمربی خارجی با من مشورت نکرده



 

دلخوری پروین از رویانیان؛ کسی برای سرمربی خارجی با من مشورت نکرده

 

مدیر فنی پرسپولیس از اینکه در مورد جذب سرمربی خارجی با او مشورت نشده است ابراز ناراحتی کرد.

هنگامی که به علی پروین حکم داده و او را بازگرداندند، این پیشکسوت که روزی حاکم بی چون و چرای پرسپولیس بود گمان می کرد تمام امور فنی زیر نظر او انجام می شود، به همین خاطر صراحتا دم از دخالت در تدابیر تاکتیکی استیلی زد و هر روز سر تمرین حاضر شد اما پس از چند روز شرایط به گونه دیگری برایش رقم خورد تا متوجه اصل ماجرا شود.

پروین فهمیده که باشگاه برای جذب سرمربی خارجی استراتژی خاص خودش را داشته و مدت ها است با چند نفر وارد مذاکره شده است. این در حالیست که پروین در جریان نبوده و از طریق رسانه ها متوجه نام برخی کاندیداها شده است.

ظاهرا این مساله برای پروین گران تمام شده و حسابی باعث ناراحتیش شده است.