اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

پروفایل رسمی گلدیران در شبکه های اجتماعی آغاز به کار نمود



پروفایل رسمی گلدیران در شبکه های اجتماعی

به باور تمام صاحب‌نظران، پیدایش و گسترش شبکه‌های اجتماعی یکی از مهیج‌ترین انقلاب‌های ارتباطی عصر حاضر شمرده می‌شود. اما، این شبکه‌ها در کنار تسهیل ارتباط بین فردی، اشتراک‌گذاری انواع فایل‌ها و ایجاد امکانات استثنایی، بستر برخی اقدامات غیرقانونی نیز شده‌اند. یکی از این رفتارهای مجرمانه نیز که اخیرا در شبکه‌های اجتماعی مشاهده می‌شود، برگزاری مسابقات رنگارنگ نامعتبر با سوءاستفاده از نام برندهای مطرح و محبوب مصرف‌کنندگان است.

به گزارش روابط عمومی گلدیران،‌ اخیرا برخی افراد سودجو اقدام به راه اندازی مسابقات اینترنتی در شبکه‌های اجتماعی با استفاده از نام شرکت‌های ال‌جی و گلدیران، به عنوان حامیان مالی مسابقات نموده‌اند. در واقع،‌ نام این برندهای معتبر ابزاری برای جلب اطمینان و تشویق کاربران به حضور در این دست مسابقات دروغین است.

لذا شرکت گلدیران به اطلاع عموم می‌رساند، تنها مرجع رسمی برگزاری جشنواره‌ها و مسابقات در شبکه‌های اجتماعی، پروفایل رسمی این شرکت است که از طریق درگاه‌های اطلاع‌رسانی این شرکت‌ منتشر می‌شود.

آدرس شبکه‌های اجتماعی گلدیران عبارتند از: آپارات، اینستاگرام، لینکداین و فیس‌بوک (برای ورود بر روی هر نام کلیک کنید).

علاقه‌مندان می‌توانند جدیدترین اطلاعات و رویدادهای شرکت گلدیران را از طریق این مسیرهای مطمئن دنبال کنند.

 

 


ویدیو مرتبط :
انتخاب و تغییر تصویر پروفایل در شبکه اجتماعی دیدار

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

آغاز به کار شبکه "المیادین" با حضور جداشدگان "الجزیره"



 

"غسان بن جدو" از خبرنگاران سابق شبکه الجزیره قطر، با برگزاری کنفرانس مطبوعاتی در بیروت، آغاز به کار شبکه خبری جدید تحت مدیریت خود را اعلام کرد.

به نقل از روزنامه القدس العربی چاپ لندن، این شبکه خبری عربی جدید "المیادین" نام دارد و با سرمایه گذاری های غیردولتی راه اندازی می شود.

شعار شبکه المیادین، "واقعیت همان طور که هست" انتخاب شده است. هم اکنون شبکه الجزیره شعار "این نظر و یک نظر دیگر" و شبکه العربیه هم شعار "برای این که بیشتر بدانی" را دارد. شبکه المیادین از روز دوشنبه آینده آغاز به کار می کند.

در این کنفرانس مطبوعاتی دهها نفر از روزنامه نگاران، برخی از سفرا و نمایندگان سفارتخانه های خارجی از جمله سفیر ونزوئلا، نماینده ای از سفارت آمریکا و وزیر اطلاع رسانی لبنان حضور داشتند.

 

غسان بن جدو خبرنگار سابق الجزیره و مدیر شبکه المیادین


غسان بن جدو ,  شبکه المیادین

 

 

"بن جدو" در این کنفرانس مطبوعاتی گفت: شبکه المیادین، شبکه اخبار مسئله فلسطین است. هم اکنون رسانه های عربی در حال به فراموشی سپردن این مسئله هستند. این شبکه، سخنگوی حکومت سوریه یا ایران نیست بلکه ما شبکه کاملا مستقلی هستیم که واقعیت ها را همانطور که هستند منتقل می کنیم.

وی درباره رابطه اش با الجزیره هم گفت من به فعالیت در شبکه الجزیره افتخار می کنم. الجزیره، شبکه برجسته انقلاب در میان رسانه های عربی بود. شبکه المیادین برای ورود به رویارویی و درگیری با الجزیره و العربیه راه اندازی نشده است.

غسان بن جدو گفت که جهان عرب نیازمند بهار رسانه ای نیز هست.

 

"زاهی وهبی" شاعر و روزنامه نگار لبنانی و از اعضای شبکه المیادین


غسان بن جدو ,  شبکه المیادین

 

قبل از این برخی رسانه های لبنانی از حمایت حزب الله لبنان از راه اندازی این شبکه، خبر داده بودند که بن جدو این موضوع را تکذیب کرد و گفت: حتی یک دلار از سید حسن نصرالله یا حزب الله دریافت نکرده ام.

او درباره حمایت ایران از این شبکه جدید هم گفت: سخن گفتن از ایران جدید نیست. برخی مردم درباره حمایت مالی سوریه، قطر، و حتی ترکیه از المیادین صحبت کرده اند.

 

لینا زهر الدین روزنامه نگار و مجری سابق الجزیره و عضو فعلی شبکه المیادین

 

غسان بن جدو ,  شبکه المیادین

 

بن جدو همچنین گفت که المیادین را با شفافیت مدیریت خواهیم کرد و به هیچ عنوان شریک خون ریزی نخواهیم بود. پرچم اصلاح و تسامح علیه افراط گری را بر می افرازیم و محیطی برای بیان همه نظرات ایجاد می کنیم.

وی درباره منابع تامین مالی این شبکه هم گفت: این رسانه تنها از سوی دو بازرگان، حمایت مالی می شود. این شبکه تنها به مدت سه تا پنج سال تامین مالی شده است. کارکنان این رسانه نیز بیش از 300 نفر نخواهند بود.

سردبیر این شبکه جدید نیز "سامی کلیب" عضو سابق الجزیره است. کلیب که یک روزنامه نگار لبنانی دارای تابعیت فرانسه است در شبکه الجزیره، برنامه مصاحبه هفتگی (لقاء خاص) "دیدار ویژه" را برگزار می کرد.

در شبکه "المیادین" شماری از روزنامه نگاران و خبرنگاران باتجربه از جمله زاهی وهبی (شاعر و روزنامه نگار لبنانی) و لینا زهر الدین، (روزنامه نگار لبنانی و مجری برنامه ها در الجزیره ) و جرج گالوی نماینده پیشین پارلمان بریتانیا فعالیت خواهند کرد.

 

لونه الشبل مجری سابق الجزیره


غسان بن جدو ,  شبکه المیادین

 

روزنامه القدس العربی در این باره می نویسد: در این کنفرانس مطبوعاتی، خانم "لونه الشبل" مجری سابق شبکه الجزیره و مشاور رسانه ای بشار اسد رئیس جمهور سوریه نیز در ردیف نخست این کنفرانس خبری نشسته بود. او همسر سردبیر شبکه المیادین است. الشبل در سال 2010 در اعتراض به سختگیری ها علیه پوشش مجری های الجزیره از این رسانه استعفا کرده بود.

ماموریت المیادین با وجود بیش از 700 شبکه تلویزیونی ماهواره ای به زبان عربی، آسان نخواهد بود به ویژه که بسیاری از این رسانه ها مانند الجزیره، العربیه، بی بی سی، المنار، العالم، اسکای نیوز عربی، رسانه های خبری هستند.

 

سامی کلیب خبرنگار سابق الجزیره و سردبیر فعلی شبکه المیادین


غسان بن جدو ,  شبکه المیادین

 

غسان بن جدو متولد 1962 روزنامه نگار تونسی – لبنانی در سال 2011 در اعتراض به شیوه پوشش رسانه ای اعتراضات در سوریه، از شبکه الجزیره استعفا کرد.

وی در شبکه الجزیره خبرنگار، رئیس دفتر تهران و بیروت، مدیر منطقه ای و عضو هیئت گزینش این شبکه بود..../عصرایران