اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

پرواز بغداد – تبریز رکورد زد، 34 ساعت تاخیر!


پرواز هواپیمای بغداد – تبریز با 34 ساعت تاخیر یکشنبه در فرودگاه تبریز به زمین نشست.

خبرگزاری ایرنا: پرواز هواپیمای بغداد – تبریز با 34 ساعت تاخیر یکشنبه در فرودگاه تبریز به زمین نشست.

این پرواز متعلق به شرکت ایران ایر تور است و قرار بود 140 مسافر چهار کاروان زیارتی عتبات اعزامی از تبریز را عصر روز جمعه گذشته برگرداند.

 ولی مسافران روز جمعه پس از مراجعه به فرودگاه بغداد با خبر شدند که پرواز آنان لغو شده و مسوولان شرکت ایران ایر تور بدون دادن توضیحی از آنان می خواهند که به صورت زمینی به کشور برگردند.

 اعتراض مسافران و خودداری آنان از بازگشت زمینی شرکت یاد شده را مجاب می کند که با پرواز دیگری امروز 140 مسافر را با 34 ساعت تاخیر به تبریز برگرداند.


مدیر حج و زیارت آذربایجان شرقی در این خصوص گفت: شرکت ایران ایر تور مسوولیت پرواز های این چهار کاروان زیارتی را برعهده داشته است.

 بر این اساس متاسفانه هواپیمایی که قرار بود چهار کاروان جدید زایران عتبات را به بغداد رسانده و آنها را به تبریز برگرداند در هنگام دور زدن از باند فرودگاه خارج و دچار نقص فنی شد.


'مرتضی آقایی' اظهار کرد: به همین دلیل این شرکت به دنبال جایگزین کردن هواپیمایی برای بازگرداندن مسافران این سفر زیارتی بود که دچار تاخیر شده است.

 تدابیر لازم برای ایجاد امکانات رفاهی این عزیزان در بغداد فراهم شده بود.   


ویدیو مرتبط :
نیویورک رکورد زد؛ 10 ساعت ، 108 متلک برای یک زن

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

پرواز بغداد - تهران با 24 ساعت تاخیر پرید!


یک مقام مسئول در شرکت هواپیمایی ایران ایر از تاخیر 24 ساعته پرواز بغداد - تهران و انجام پرواز در ساعت 15 امروز خبر داد و گفت: هواپیما در آستانه عزیمت به بغداد در فرودگاه ساری با نقص فنی مواجه و به دلیل نبود پرواز، قطعه به صورت زمینی به ساری ارسال شد که این موضوع موجب افزایش زمان تاخیر شد.

خبرگزاری مهر: یک مقام مسئول در شرکت هواپیمایی ایران ایر از تاخیر 24 ساعته پرواز بغداد - تهران و انجام پرواز در ساعت 15 امروز خبر داد و گفت: هواپیما در آستانه عزیمت به بغداد در فرودگاه ساری با نقص فنی مواجه و به دلیل نبود پرواز، قطعه به صورت زمینی به ساری ارسال شد که این موضوع موجب افزایش زمان تاخیر شد.

شاهرخ نوش آبادی در خصوص تاخیر بیش از 17 ساعته پرواز بغداد - تهران، اظهار داشت: این پرواز قرار بوده که دیروز در ساعت 15 و 15 دقیقه انجام شود اما به دلیل مشکل فنی که برای هواپیما بوجود آمد، امکان پرواز میسر نشد.

وی با بیان اینکه هواپیما قرار بود از ساری به مقصد بغداد پرواز کند و از آنجا به فرودگاه امام خمینی (ره) بیاید، گفت: هواپیما در فرودگاه ساری با نقص فنی مواجه شد و از آنجایی که پرواز دیگری برای ساری نبود به اجبار قطعه را با خودرو به ساری فرستادیم که دلیل تاخیر زیاد هم این موضوع است.

مدیرکل روابط عمومی شرکت هواپیمایی ایران ایر با اشاره به اینکه متخصصان فنی شرکت، پیش بینی کردند که در ساعت 15 امروز پرواز انجام می شود، افزود: در این زمینه به مسافران هم اطلاع رسانی شده و از آنها در فرودگاه بغداد پذیرایی شده است.

نوش آبادی ضمن عذرخواهی از مسافران این پرواز، اظهار داشت: به طور حتم تاخیر 24 ساعته در انجام یک پرواز بسیار برای مسافران سخت است اما ارسال زمینی قطعه موجب این تاخیر زیاد شده است که امیدواریم در زمان تعیین شده، پرواز انجام گیرد.