اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

پرداخت 70 میلیون تومان برای یک خط تلفن!


آیا شما هم جزو افرادی هستید كه می‌خواهند همیشه متفاوت‌تر از دیگران باشند و از داشتن ماشین، خانه یا تلفن همراه خاص لذت می‌برند؟

خبرگزاری ایسنا: آیا شما هم جزو افرادی هستید كه می‌خواهند همیشه متفاوت‌تر از دیگران باشند و از داشتن ماشین، خانه یا تلفن همراه خاص لذت می‌برند؟

 ممكن است هر كسی در زندگی خود برای خاص بودن راهی را انتخاب كند اما برخی برای خاص شدن نسبت به ارتقای مدل گوشی و لپ‌تاپ به جدیدترین یا گران‌ترین مدل و یا اقدامات جالب یا تعجب‌برانگیز دیگری اقدام می‌كنند و در این میان هزینه‌ كردن‌های چند ده میلیونی برای داشتن خطوط ارتباطی ثابت و همراه كه با كمترین هزینه هم میتوان از خدمات آن بهره برد، از آن جمله است.


هر ساله شركت مخابرات ایران شماره‌های رند را به مزایده می‌گذارد كه شاید این كار از نگاه عده‌ای از مردم جذاب و خوب و برای عده‌ای فاقد جذابیت و هزینه‌ی غیرضروری به نظر برسد.

مهرماه سال گذشته آخرین مزایده شماره تلفن‌های ثابت و همراه برگزار شد و شرکت مخابرات استان تهران ۷۰ هزار شماره تلفن ثابت رند خود را به مزایده گذاشت. قرار بود در این مزایده امتیاز واگذاری شماره تلفن‌های ثابت رند در سه نوع طلایی، نقره‌ای و سفارشی شرکت مخابرات استان تهران از طریق مزایده عمومی بفروش برسد كه دبیر کمیته واگذاری امتیاز شماره‌های رند تلفن ثابت در این باره بیان كرده بود: امتیاز شماره تلفن‌های شرکت داده شده در این مزایده در تمامی مراکز مخابرات استان تهران اعم از پرظرفیت و کم ظرفیت ارائه خواهد شد.

این روزها كه مردم به راحتی در نقاط مختلف شهر می‌توانند برای دریافت شماره تلفن ثابت محل كار یا محل سكونت خود به اداره مخابرات منطقه خود مراجعه كنند و با پرداخت حدود 50 هزارتومان شماره تلفن ثابت، پس از چند روز شماره آن‌ها نصب و راه اندازی خواهد شد، عده‌ای هم هستند كه برای داشتن شماره رند چه برای تلفن ثابت و یا تلفن همراه خود در مزایده‌های شركت مخابرات شركت و بعضا هزینه‌های گزافی پرداخت می‌كنند.

مدیر كل روابط عمومی شركت مخابرات ایران در این باره  گفت: آخرین مزایده شماره‌ها در سال گذشته برگزار شده است و گران‌ترین شماره تلفن حدود 77 میلیون تومان به فروش رفته است.

زارعیان تاكید كرد كه قرار است در سال 91 نیز مزایده‌ای برگزار شود كه در آن شماره‌های ثابت رند فروخته شوند.   


ویدیو مرتبط :
پرداخت 150 میلیارد تومان وام به روستاییان

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

پرداخت به هر نفر 70 هزار تومان عیدانه/60 میلیون ایرانی عیدی می‌گیرند



اخبار,اخبارجدید,اخبار جالب

 

رئیس اتاق تهران خبر داد

پرداخت به هر نفر 70 هزار تومان عیدانه/60 میلیون ایرانی عیدی می‌گیرند

رئیس اتاق تهران در حاشیه بیست‌وپنجمین جلسه هیئت نمایندگان اتاق تهران گفت: با توافق دولت و مجلس 70 هزار تومان به هر 60 میلیون نفر ایرانی به عنوان عیدانه پرداخت می‌شود.

به گزارش  فارس، یحیی آل اسحاق امروز در حاشیه بیست‌وپنجمین جلسه هیئت نمایندگان اتاق تهران گفت: با توافق دولت و مجلس مبلغ 70 هزار تومان برای هر نفر کمک عیدانه 60 میلیون ایرانی پرداخت می‌شود، همچنین برای افراد تحت پوشش کمیته امداد امام خمینی و سازمان بهزیستی 90 هزار تومان پرداخت می‌شود.

رئیس اتاق بازرگانی تهران افزود: همه این مبالغ به صورت نقدی پرداخت می‌شود، کل مبلغ پرداختی به عنوان عیدی 6 هزار میلیارد تومان خواهد شد که با توجه به تأثیر آن بر پایه پولی تورمی در حدود 6 تا 7 درصد در پی خواهد داشت./فارس