اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

پرداخت وام بدون ضامن به فرهنگیان


مدیر عامل صندوق ذخیره فرهنگیان کشور گفت: این وام با کارمزد دو درصد و اقساط 36 ماهه به فرهنگیان اعطا می شود .

خبرگزاری صدا و سیما: مدیر عامل صندوق ذخیره فرهنگیان کشور گفت: این وام با کارمزد دو درصد و اقساط 36 ماهه به فرهنگیان اعطا می شود .

شهاب الدین قندالی در همایش گرامیداشت مقام معلم در آرادان گفت : طرح استمرار عضویت فرهنگیان بازنشسته در صندوق هم تصویب شده و معلمان و فرهنگیانی که بازنشسته می شوند هم می توانند به عضویت خود در این صندوق ادامه دهند.

وی افزود:حق عضویت هر عضو صندوق معادل پنج درصد حقوق و فوق العاده های دریافتی وی است .

مدیر عامل صندوق ذخیره فرهنگیان کشور همچنین در همایش گرامیداشت مقام معلم در گرمسار ، ارزش دارایی های این صندوق را 9 هزار میلیارد تومان اعلام کرد و گفت :  برنامه ریزی این صندوق به گونه ای است که سود دهی آن را به بین  دو تا سه هزار میلیارد تومان در سال برسانیم.

شهاب الدین قندالی گفت : در سه سال گذشته  حدود دو  هزار و 400میلیارد تومان سود صندوق ذخیره به فرهنگیان پرداخت شده است .

وی افزود: این مبلغ سود در 17 سال گذشته ، حدود هزار و 560میلیارد تومان بوده است ولی میزان آن در سه سال گذشته افزایش چشمگیری یافت .

مدیر عامل صندوق ذخیره فرهنگیان کشور به عضویت  918 هزار نفر فرهنگی در این صندوق اشاره کرد و گفت:  سود رسانی و سرمایه گذاری پایدار از برنامه های آینده این صندوقاست .

غلامرضا کاتب ، نماینده شهرستان های گرمسار و  آرادان در مجلس شورای اسلامی هم در این مراسم گفت : با همکاری دولت و مجلس ، بودجه آموزش و پرروش  به 27 هزار میلیارد تومان رسیده  است .

وی افزود : در برنامه رتبه بندی حقوقی و آموزشی معلمان کشور مجلس سه هزار و 500میلیارد تومان در اختیار وزارت آموزش و پرورش قرار داده است و کیفی بخشی و ورود فن و حرفه به آموزش های مدارس در اولویت قرار گیرد .


ویدیو مرتبط :
حکم پرداخت جریمه دیرکرد وام توسط ضامن

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

پرداخت وام تا سقف 10 میلیون با یک ضامن


باز هم اعلام می کنیم؛ وامهای تا سقف 10 میلیون تومان با یک ضامن قابل پرداخت است و اگر ما متوجه شویم همکار ما در این زمینه قصور کرده، با متخلفان برخورد می شود و اگر کسی به موارد اینچنینی برخورد کرد، به بانک مرکزی اعلام کند و ما وارد قضیه می شویم.

خبرگزاری ایلنا: محمود بهمنی رییس کل بانک مرکزی گفت: عملکرد موسسات مالی و اعتباری به دقت بررسی می شود و در صورت بروز تخلف و توجه نکردن به اخطارهای بانک مرکزی، مجوز فعالیت متخلفان باطل و موسسه آنها بسته خواهد شد.

 رئیس کل بانک مرکزی درباره نظارت بانک مرکزی بر کار موسسات مالی و اعتباری اظهار داشت: عملکرد این موسسات بررسی می شود و هر موسسه ای تخلف کرد؛ دو اخطار به آنها داه می شود و در نهایت این موسسات متخلف بسته می شوند و از تخلف هیچ موسسه ای چشم پوشی نخواهیم کرد.

وی در ادامه افزود: یکی از برنامه های بانک مرکزی، ادغام تعدادی از بانکها با یکدیگر است. همچنین 1700 موسسه مالی و اعتباری تبدیل به 14 موسسه شدند و این 14 موسسه نیز در یک فرصت مناسب تبدیل به یک یا دو موسسه مالی و اعتباری می شوند و کنترل و نظارت بیشتری بروی آنها صورت خواهد گرفت.

بهمنی همچنین با تذکر مجدد به بانکها برای پرداخت تسهیلات خرد به متقاضیان گفت: همانطور که بارها اعلام شده است، باز هم اعلام می کنیم؛ وامهای تا سقف 10 میلیون تومان با یک ضامن قابل پرداخت است و اگر ما متوجه شویم همکار ما در این زمینه قصور کرده، با متخلفان برخورد می شود و اگر کسی به موارد اینچنینی برخورد کرد، به بانک مرکزی اعلام کند و ما وارد قضیه می شویم.