اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

پدركشی هولناک با ضربات مشت و لگد!


پسری پدر 62 ساله‌اش را با ضربات مشت و لگد كشت.

خبرگزاری ایسنا:  پسری پدر 62 ساله‌اش را با ضربات مشت و لگد كشت.

درپی اعلام وقوع یك فقره درگیری منجر به قتل در یكی از شهرستان‌های استان گیلان ماموران پلیس در محل حاضر شده و تحقیقات اولیه خود را در این زمینه آغاز كردند.

پس از حضور ماموران در محل، مسخص شد كه فرد 28 ساله‌ای، پس از درگیری با پدر 62 ساله‌اش وی را با ضربات مشت و لگد به قتل رسانده و متواری شده كه به دنبال كسب این اطلاعات ماموران اقدامات خود برای دستگیری متهم را آغاز كردند.

در ادامه تحقیقات ماموران مشخص شد كه متهم پس از قتل پدرش هنگام فرار درحالی كه كنترلش را كاملاً از دست داده بود، با پسر عمویش نیز درگیرشده و وی را با ضربات چاقو مصدوم كرده است.

سرانجام ماموران متهم را ساعاتی پس از جنایت دستگیر و به مقر انتظامی منتقل كردند كه وی پس از انتقال به مقر پلیس ضمن پذیرش بزه انتسابی هدفش از قتل را به فكر نبودن پدرش برای ازدواج وی اعلام كرد.

 متهم پس از دستگیری و تشكیل پرونده برای ادامه روند رسیدگی به جرم به دادسرا معرفی و سرانجام با صدور قرار بازداشت روانه زندان شد.


ویدیو مرتبط :
اقدام نیروهای پلیس با اسپری فلفل، باتوم و ضربات مشت و لگد !!!

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

آزار و اذیت شبانه زن چینی در پارک ملبورن/قتل هولناک با ضربات مشت و لگد+تصاویر



اخبار حوادث - آزار و اذیت شبانه زن چینی در پارک ملبورن/قتل هولناک با ضربات مشت و لگد+تصاویر

یک مرد بی‌خانمان به اتهام تجاوز و قتل یک زن چینی در ملبورن بازداشت شد.

به گزارش باشگاه خبرنگاران، پلیس ملبورن یک مرد بی‌خانمان را به اتهام تجاوز جنسی به یک زن 32 ساله و قتل او بازداشت کرد.

بنا بر گزارش پلیس، جسد برهنه این زن در پارک رویال بوتانیک در جنوب این شهر در حالی پیدا شده است که علائم تجاوز در آن دیده می‌شود.

اخبار,اخبار حوادث ,قتل عمد

 
گفته می‌شود یک مرد بی‌خانمان به نام اسکات الن میلر، این زن را درتاریکی شب تعقیب کرده و پس از یافتن مکانی خلوت، به او تجاوز کرده و سپس او را با ضربات مشت و لگد به قتل رسانده است.

به گفته ماموران پلیس، میلر 42 ساله این زن را به طرز وحشیانه‌ای مورد تجاوز قرار داده و او را به شدت کتک زده است.

 

اخبار,اخبار حوادث ,قتل عمد

 
هویت این زن که ملیتی چینی داشته، توسط خانواده‌اش تایید شده است. فیلم‌هایی که توسط دوربین مغازه‌های اطراف این پارک ضبط شده نشان می‌دهند میلر در روز حادثه چندیدن بار در این منطقه عبور و مرور داشته است.

اخبار,اخبار حوادث ,قتل عمد


نگهبانان پارک نیز شهادت داده‌اند که میلر همیشه شب‌ها در نزدیکی محلی که جسد قربانی پیدا شده، می‌خوابیده است.

پس از این حادثه، پلیس ملبورن از زنان و دختران این شهر خواسته است شب‌ها به تنهایی از محل تجمع کارتن‌خواب‌ها به ویژه پارک‌های خلوت عبور نکنند.

اخبار حوادث - باشگاه خبرنگاران