اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

پاسخ ناجا درباره فعالیت «انصار حزب الله»


معاون اجتماعی نیروی انتطامی جمهوری اسلامی به سووال خبرنگار مبنی بر فعالیت انصار حزب الله پاسخ داد.

خبرگزاری ایرنا: معاون اجتماعی نیروی انتطامی جمهوری اسلامی به سووال خبرنگار مبنی بر فعالیت انصار حزب الله پاسخ داد.

در متن این پاسخ، آمده است: پیرو درخواست انصار حزب الله برای دریافت مجوز فعالیت امر به معروف و نهی از منکر از پلیس امنیت ناجا، جناب آقای محتشم دبیرکل انصار حزب الله، جلسه ای با رییس پلیس امنیت اخلاقی ناجا برگزار کرد و با طرح نظرات خود پیرامون اجرای طرح امر به معروف و نهی از منکر، مقرر گردید روی طرح خود تجدید نظر و از قالب ها و ظرفیت های رسمی و موجود نظام استفاده نمایند و هر گونه فعالیت سازمان یافته با مجوز مراجع رسمی صورت پذیرد و البته اهتمام به فرضیه امر به معروف و نهی از منکر به عنوان یک واجب همگانی امری پسندیده است که همواره نیروی انتظامی آن را ترویج نموده و از آمران و ناهیان حمایت قانونی به عمل خواهد آورد.


ویدیو مرتبط :
سوال زیباکلام از انصار حزب الله

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

پاسخ فرمانده ناجا به درخواست انصار حزب الله


فرمانده نیروی انتظامی در خصوص در خواست انصار حزب الله مبنی بر دریافت مجوز فعالیت امر به معروف و نهی از منکر، اظهارکرد: عزیزان انصارحزب الله نیز دغدغه دینی دارند و ما در جهت دفاع از ارزشها در این مسیر اقدام خواهیم کرد.

خبرگزاری ایسنا: فرمانده نیروی انتظامی جمهوری اسلامی ایران در سفر به استان اردبیل در خصوص در خواست انصار حزب الله مبنی بر دریافت مجوز فعالیت امر به معروف و نهی از منکر، اظهارکرد: عزیزان انصارحزب الله نیز دغدغه دینی دارند و ما در جهت دفاع از ارزشها در این مسیر اقدام خواهیم کرد.

وی ادامه داد: اینکه آنها داوطلب شده‌اند، کافی نیست و باید از مسیرهای قانونی، ستاد امر به معروف و نهی از منکر، بسیج و نیروی انتظامی اقدام و به عنوان پلیس افتخاری و سازمانی "مردم نهاد" به ثبت رسیده و کار گروهی انجام دهند.

احمدی مقدم خاطرنشان کرد: امر به معروف و نهی از منکر، وظیفه همگانی است و ناجا نیز خود را موظف می‌داند از آمران به معروف و ناهیان از منکر حمایت کند.

فرمانده ناجا در ادامه اظهاردکرد: استان اردبیل به نسبت سایر مناطق کشور در شرایط مطلوبی قرار داشته و تهدیدهای امنیتی در آن کمتر و ناچیز است ولی در قالب برنامه ششم، رفع کمبودهای احتمالی استان در دستور کار قرار دارد.