اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

پاسخ مطهری به درخواست احتمالی‌ اصلاح‌طلبان



پاسخ جالب مطهری به درخواست احتمالی‌اصلاح‌طلبان برای‌نامزدشدن

علی مطهری، فرزند كوچك آیت‌الله شهید مرتضی مطهری به واسطه انتقادات تندی كه علیه دولت و شخص رئیس‌جمهور دارد نامش همواره جزو نامزدان احتمالی انتخابات ریاست‌جمهوری آینده مطرح بود؛ البته جزو تعدادی كه به تعبیر چندی پیش سیدمرتضی نبوی، چهل نفر هستند.

 

اخبار,اخبار جدید,اخبار جالب

 

تهران امروز نوشت: مطهری در تازه‌ترین اظهارنظر خود اعلام كرده است كه روی نامزدی برای انتخابات فكر می‌كند. این نماینده مردم تهران در گفت وگو با یك خبرگزاری اصلاح‌طلب ، پس از آنكه به اصلاح‌طلبان توصیه كرد روی یك گزینه فراجناحی به توافق برسند، در پاسخ به این سوال كه «اگر در فرض این كاندیدا علی مطهری باشد و اصلاح‌طلبان به صورت واحد، از وی برای كاندیداتوری در انتخابات ریاست‌جمهوری آینده دعوت كنند، آیا علی مطهری این دعوت را خواهد پذیرفت؟» گفت: لااله الاالله.

طراح اصلی سوال از رئیس‌جمهور در ادامه به ایلنا گفت:‌ تصمیمی برای نامزد شدن در انتخابات ریاست‌جمهوری ندارم اما هر وقت دعوت كردند، آن موقع روی آن فكر می‌كنم.

مطهری معتقد است: اصلاح‌طلبان نباید مثل مجلس نهم، از انتخابات كناره‌گیری كنند، بلكه لازم است از قبل هم فعال‌تر وارد شوند./جهان نیوز

 


ویدیو مرتبط :
پاسخ دکترحسن عباسی به اصلاح طلبان

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

پاسخ های انصاری به نحوه ورود اصلاح طلبان به انتخابات مجلس آینده و سرلیستی احتمالی عارف



اخبار,اخبارسیاسی,انتخابات مجلس

مجید انصاری گفت که هنوز اصلاح طلبان وارد بحث مصادیق در انتخابات مجلس دهم نشده اند.

مجید انصاری معاون پارلمانی رئیس جمهور و عضو مجمع روحانیون مبارز تهران در پاسخ به سوال خبرآنلاین درباره نحوه ورود اصلاح طلبان به انتخابات مجلس شورای اسلامی و موضع دولت در اینباره گفت:​ اصلاح طلبان مثل همیشه به سرنوشت کشور تعهد دارند و تلاش می کنند که زمینه یک انتخابات پرشور و پرنشاط  برگزار بشود. این شیوه ای بوده که طی دوران انقلاب انجام دادند. الآن هم مشغول رایزنی هستند که انشاالله با هم فکری و هم دلی بتوانند ، کمک بکنند که انتخابات خوبی را داشته باشیم.

وی درپاسخ به سوالی درباره اینکه آیا اصلاح طلبان وارد مصادیق هم شده اند یا خیر نیز گفت: ما وارد مصادیق نشده ایم. فکر نمی کنم که هنوز هیچ گروهی وارد مصادیق شده باشد.

وی همچنین درباره سرلیستی احتمالی محمدرضا عارف نیز گفت:​این بحث ها گمانه زنی های رسانه ای است. اصلاح طلبان به دنبال این هستند که بتوانند حتی المقدور بتوانند با وحدت و یک پارچگی وارد انتخابات شوند.


 اخبار سیاسی  -  خبر  آنلاین