اخبار
2 دقیقه پیش | عکس: استهلال ماه مبارک رمضانهمزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ... |
2 دقیقه پیش | تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریموزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که میتواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام میشود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ... |
پاسخ جباری به انتقادها با یک بیت شعر حافظ!
هافبک خبرساز تیم فوتبال استقلال پیش از سفر به ازبکستان برای رویارویی با تیم نسف قارشی با یک بیت شعر پاسخ منتقدان خود را داد.
خبرگزاری مهر: هافبک خبرساز تیم فوتبال استقلال پیش از سفر به ازبکستان برای رویارویی با تیم نسف قارشی با یک بیت شعر پاسخ منتقدان خود را داد.
مجتبی جباری روز شنبه با انتقاد از وضعیت مالی باشگاه استقلال، تمرین تیم را به تعطیلی کشاند تا آنجا که انتقادات بسیاری از سوی مسئولان باشگاه استقلال از جمله علی فتح الله زاده متوجه این بازیکن شد.
جباری پس از آن عنوان کرد که منظور وی شخص فتح الله زاده نبوده و به دور و اطرافیان وی اشاره داشته است و مدیرعامل باشگاه استقلال هم در برنامه تلویزیونی "ورزش از نگاه دو" به تلطیف اظهارات خود در خصوص این بازیکن پرداخت.
جباری در آخرین اظهار نظر خود در پاسخ به منتقدان خود و آنهایی که وی پیش تر از آنها به عنوان "دور و اطرافیان " یاد کرده بود، در گفتگو با خبرنگار مهر به ذکر بیتی از حافظ بسنده کرد و گفت:
مجتبی جباری روز شنبه با انتقاد از وضعیت مالی باشگاه استقلال، تمرین تیم را به تعطیلی کشاند تا آنجا که انتقادات بسیاری از سوی مسئولان باشگاه استقلال از جمله علی فتح الله زاده متوجه این بازیکن شد.
جباری پس از آن عنوان کرد که منظور وی شخص فتح الله زاده نبوده و به دور و اطرافیان وی اشاره داشته است و مدیرعامل باشگاه استقلال هم در برنامه تلویزیونی "ورزش از نگاه دو" به تلطیف اظهارات خود در خصوص این بازیکن پرداخت.
جباری در آخرین اظهار نظر خود در پاسخ به منتقدان خود و آنهایی که وی پیش تر از آنها به عنوان "دور و اطرافیان " یاد کرده بود، در گفتگو با خبرنگار مهر به ذکر بیتی از حافظ بسنده کرد و گفت:
"واعظان کین جلوه در محراب و منبر می کنند چـون بـه خلوت می روند آن کار دیگر میکنند"
ویدیو مرتبط :
معروف: اکنون زمان پاسخ به انتقادها نیست
خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :
در پاسخ نامه معاویه افشای چهره بنیامیه و فضائل اهل بیت (ع)
در پاسخ نامه معاویه افشای چهره بنیامیه و فضائل اهل بیت (ع) معاویه! اینکه خواستی شام را به تو واگذارم، همانا من چیزی را که دیروز از تو باز داشتم، امروز به تو نخواهم بخشید، و اما سخن تو که جنگ، عرب را جز اندکی، بکام خویش فرو برده است، آگاه باش، آن کس که بر حق بود، جایگاهش بهشت، و آنکه بر راه باطل بود در آتش است. اما اینکه ادعای تساوی در جنگ و نفرات جهادگر کردهای، بدان، که رشد تو در شک به درجه کمال من در یقین نرسیده است، و اهل شام بر دنیا حریصتر از اهل عراق به آخرت نیستند. فضائل عترت پیامبر (ص) و اینکه ادعا کردی ما همه فرزندان (عبدمناف) هستیم، آری چنین است، اما جد شما (امیه) چونان جد ما (هاشم) و (حرب) همانند (عبدالمطلب) و (ابوسفیان) مانند (ابوطالب) نخواهند بود، هرگز ارزش مهاجران چون اسیران آزادشده نیست، و حلالزاده همانند حرامزاده نمیباشد، و آنکه بر حق است با آنکه بر باطل است را نمیتوان مقایسه کرد، و مومن چون مفسد نخواهد بود، و چه زشتند آنان که پدران گذشته خود را در ورود به آتش پیروی کنند. از همه که بگذریم، فضیلت نبوت در اختیار ماست که با آن عزیزان را ذلیل، و خوارشدگان را بزرگ کردیم، و آنگاه که خداوند امت عرب را فوج فوج به دین اسلام درآورد، و این امت در برابر دین یا از روی اختیار یا اجبار تسلیم شد، شما خاندان ابوسفیان، یا برای دنیا و یا از روی ترس در دین اسلام وارد شدید، و این هنگامی بود که نخستین اسلامآورندگان بر همه پیشی گرفتند، و مهاجران نخستین ارزش خود را باز یافتند، پس ای معاویه شیطان را از خویش بهرهمند، و او را بر جان خویش راه مده. با درود. |
( وَ مِنْ کِتابٍ لَهُ عَلَیْهِ السَّلامُ ) إِلى مُعاوِیَةَ جَواباً عَنْ کِتابٍ مِنْهُ إِلَیْهِ: وَ أَمَّا طَلَبُکَ إِلَىَّ الشَّامَ، فَإِنِّى لَمْ أَکُنْ لَأُعْطِیَکَ الْیَوْمَ ما مَنَعْتُکَ أَمْسِ وَ أَمَّا قَوْلُکَ إِنّ الْحَرْبَ قَدْ أَکَلَتِ الْعَرَبَ إِلّا حُشاشاتِ أَنْفُسٍ بَقِیَتْ أَلا وَ مَنْ أَکَلَهُ الْحَقّ فَإِلَى الْجَنَّةِ، وَ مَنْ أَکَلَهُ الْباطِلُ فَإِلَى النَّارِ. وَ أَمَّا اسْتِواؤُنا فِى الْحَرْبِ وَ الرِّجالِ فَلَسْتَ بِأَمْضى عَلَى الشَّکِّ مِنِّى عَلَى الْیَقِینِ، وَ لَیْسَ أَهْلُ الشَّامِ بِأَحْرَصَ عَلَى الدُّنْیا مِنْ أَهْلِ الْعِراقِ عَلَى الاخِرَةِ. وَ أَمَّا قَوْلُکَ إِنَّا بَنُو عَبْدِ مَنافٍ فَکَذلِکَ نَحْنُ، وَ لکِنْ لَیْسَ أُمَیَّةُ کَهاشِمٍ، وَ لا حَرْبٌ کَعَبْدِ الْمُطَّلِبِ، وَ لا أَبُوسُفْیانَ کَأَبِى طالِبٍ، وَ لَا الْمُهاجِرُ کَالطَّلِیق، وَ لَا الصَّرِیحُ کَاللَّصِیق، وَ لَا الْمُحِقُّ کَالْمُبْطِلِ، وَ لَا الْمُؤْمِنُ کَالْمُدْغِلِ، وَ لَبِئْسَ الْخَلَفُ خَلَفٌ یَتْبَعُ سَلَفاً هَوى فِى نارِ جَهَنَّمَ. وَ فِى أَیْدِینا بَعْدُ فَضْلُ النُّبُوَّةِ الَّتِى أَذْلَلْنا بِهَا الْعَزِیزَ، وَ نَعَشْنا بِها الذَّلِیلَ، وَ لَمّآ أَدْخَلَ اللَّهُ الْعَرَبَ فِى دِیِنِهِ أَفْواجاً، وَ أَسْلَمَتْ لَهُ هذِهِ الْأُمَّةُ طَوْعاً وَ کَرْهاً کُنْتُمْ مِمَّنْ دَخَلَ فِى الدِّینِ إِمَّا رَغْبَةً وَ إِمَّا رَهْبَةً عَلى حِینَ فازَ أَهْلُ السَّبْقِ بِسَبْقِهِمْ، وَ ذَهَبَ الْمُهاجِرُونَ الْأَوَّلُونَ بِفَضْلِهِمْ، فَلا تَجْعَلَنَّ لِلشَّیْطانِ فِیکَ نَصِیباً، وَ لا عَلى نَفْسِکَ سَبِیلًا، وَ السَّلامُ. |