اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

پارسا پیروزفر با یک کمدی سیاه برمی‌گردد


پارسا پیروزفر پس از اجرای نمایش‌های «گلن گری گلن راس» و «سنگها در جیبهایش» با نمایش «بر پهنه دریا» به ایرانشهر می‌رود.

خبرگزاری ایسنا:پارسا پیروزفر پس از اجرای نمایش‌های «گلن گری گلن راس» و «سنگها در جیبهایش» با نمایش «بر پهنه دریا» به ایرانشهر می‌رود.

پارسا پیروزفر در حال حاضر مشغول آماده سازی نمایش «بر پهنه دریا» برای اجرا در سالن استاد ناظرزاده کرمانی واقع در تماشاخانه ایرانشهر است.

اسلاومیر مروژک نمایشنامه‌نویس نامدار لهستانی، نمایشنامه «بر پهنه دریا» را در سال ١٩٦١ به رشته تحریر در آورده است. این کمدی سیاه روایتگر موقعیت منحصر به فرد سه مرد متمدن و کشتی شکسته است که بر روی کلکی در میان اقیانوس سرگردانند ...

سیاوش چراغی‌پور، هوتن شکیبا، علی ابدالی و پارسا پیروزفر در این نمایش ایفای نقش می‌کنند.

آتوسا قلم فرسایی طراح صحنه و لباس و نورالدین حیدری ماهر دستیار کارگردان، برنامه‌ریز و مدیر تولید این اثر نمایشی هستند.

اجرای نمایش "بر پهنه دریا" با ترجمه و کارگردانی پارسا پیروزفر از تاریخ ٤ شهریور سال جاری در تماشاخانه ایرانشهر به روی صحنه خواهد رفت.

پیش فروش اینترنتی این نمایش به زودی در سایت تماشاخانه ایرانشهر به آدرسwww.tamashakhaneh.ir آغاز می‌شود.


ویدیو مرتبط :
پارسا پیروزفر در اشک سرما

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

پارسا پیروزفر دو نمایش را كارگردانی می كند



 

 

پارسا پیروزفر دو نمایش را كارگردانی می كند

 

پارسا پیروزفر پس از سال ها دوری از تئاتر قصد دارد، دو نمایش «گلن گری گلن راس» و «ژولیوس سزار» را كارگردانی كند.

 

پیروزفر كه حدود نه سال پیش نمایشنامه ی «هنر» نوشته یاسمینارضا را كارگردانی كرده بود، در نظر دارد دو نمایشنامه ی «گلن گری گلن راس» و «ژولیوس سزار» را در تماشاخانه ایرانشهر به صحنه ببرد.

براساس توافقات انجام شده با مدیر تماشاخانه ایرانشهر قرار است نمایش «گلن گری گلن راس» نوشته ی دیوید ممت پس از جشنواره ی تئاتر فجر اجرا بشود كه در حال حاضر متن این نمایشنامه به شورای نظارت و ارزشیابی اداره كل هنرهای نمایشی ارائه شده است.

هم چنین براساس توافقات اولیه با این تماشاخانه، پیروزفر نمایش «ژولیوس سزار» نوشته ویلیام شكسپیر را بهار سال آینده در تماشاخانه ایرانشهر اجرا خواهد كرد.

پارسا پیروزفر پیش از این در نمایش های «بینوایان» به كارگردانی بهروز غریب پور و «بانو آئویی» به كارگردانی بهرام بیضایی بازی كرده است

او هم چنین ۹ سال پیش نمایش «هنر» را كارگردانی كرد..../تحلیل:ایسنا