اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

وین رونی دست پسربچه 9 ساله را شکست!


جمی توماس برای اولین بار به تماشای بازی تیم محبوبش منچستر یونایتد می رفت و دوست داشت شاهد گلزنی مهاجم مورد علاقه اش وین رونی در بازی با تیم ته جدول ولوورهامپتون باشد .

خبر آنلاین :جمی توماس برای اولین بار به تماشای بازی تیم محبوبش منچستر یونایتد می رفت و دوست داشت شاهد گلزنی مهاجم مورد علاقه اش وین رونی در بازی با تیم ته جدول ولوورهامپتون باشد . ولی در عوض ناچار شد با مچ شکسته ورزشگاه را ترک کند و پنج گل یونایتد را نبیند.



اندی پدر جمی درباره این ماجرا به دیلی استار گفت :«ما ناچار بودیم بین هواداران ولووز بنشینیم و متاسفانه بلیط ما برای ردیف اول بود . ارناندز و رونی در حال گرم کردن شوتهایی به سمت ما زدند و یکی از شوتهای رونی مستقیم سمت جمی آمد و او دستش را برای اینکه توپ به صورتش نخورد بالا گرفت ولی شدت توپ زیاد بود و مچ دستش را شکست . »
وین رونی تا ساعاتی پس از بازی متوجه این ماجرا نشد اما به محض اطلاع از این حادثه نامه ای برای جمی در اکانت شخصی اش در توییتر نوشت و قول داد پیراهن امضا شده ای را برای این هوادار نوجوان ارسال کند.


ویدیو مرتبط :
شوت رونالدو دست پسربچه ای را شکست

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

وین رونی دست بچه ۹ساله را شکست /عکس



وین رونی برای گرم کردن ، دست یک کودک 9 ساله را شکست!

به گزارش خبر آنلاین،جمی توماس برای اولین بار به تماشای بازی تیم محبوبش منچستر یونایتد می رفت و دوست داشت شاهد گلزنی مهاجم مورد علاقه اش وین رونی در بازی با تیم ته جدول ولوورهامپتون باشد . ولی در عوض ناچار شد با مچ شکسته ورزشگاه را ترک کند و پنج گل یونایتد را نبیند.

 

وین رونی,عکس وین رونی,وی رونی,منچستر یونایتد,باشگاه های انگلیس,اخبار فوتبال انگلیس

 

اندی پدر جمی درباره این ماجرا به دیلی استار گفت :«ما ناچار بودیم بین هواداران ولووز بنشینیم و متاسفانه بلیط ما برای ردیف اوی بود . ارناندز و رونی در حال گرم کردن شوتهایی به سمت ما زدند و یکی از شوتهای رونی مستقیم سمت جمی آمد و او دستش را برای اینکه توپ به صورتش نخورد بالا گرفت ولی شدت توپ زیاد بود و مچ دستش را شکست . »

وین رونی تا ساعاتی پس از بازی متوجه این ماجرا نشد اما به محض اطلاع از این حادثه نامه ای برای جمی در اکانت شخصی اش در توییتر نوشت و قول داد پیراهن امضا شده ای را برای این هوادار نوجوان ارسال کند./جهان امروز