اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

ونگر: اوزیل بازیکن فوق العاده‌ای است


سرمربی فرانسوی آرسنال گفت که با وجود نمایش ضعیف مسعود اوزیل بازیکن آلمانی تیمش در برابر لیورپول وی بازیکنی فوق العاده است.

ورزش سه: سرمربی فرانسوی آرسنال گفت که با وجود نمایش ضعیف مسعود اوزیل بازیکن آلمانی تیمش در برابر لیورپول وی بازیکنی فوق العاده است.
 
آرسن ونگر در کنفرانسی خبری گفت:او به خوبی کار کرده است و خود را با لیگ برتر به خوبی وفق داده است.ما این موضوع را پیش از این هم شاهد بودیم.به نظرم او او از این موضوع آگاه است و به سختی تمرین می کند.من دوست ندارم که به او فشار آورم زیرا او تاکنون بازیکنی فوق العاده بوده است.او در روز شنبه عملکرد خوبی نداشت اما این برای همه می تواند روی دهد.او به سختی تمرین می کند که خود را با شرایط فیزیکی حاکم بر لیگ برتر وفق دهد و او برای من یک بازیکن استثنایی است.

وی درباره بازی آتی تیمش در برابر تیم منچستر یونایتد در رقابتهای فوتبال لیگ برتر انگلیس هم گفت:ما به آنها همانند یک تیم قدرتمند می نگریم و آنها کیفیت خوبی از خود در این فصل به همگان نشان داده اند.قضاوت درباره آنها کاری دشوار است اما در حال حاضر ما در برابر یک تیم خوب بازی می کنیم و می خواهیم که آنها را شکست دهیم.

وی افزود:ما فردا به روشی خیلی مثبت با این موضوع برخورد خواهیم کرد و من در این باره متقاعد شده ام.این همان رفتاری است که از ابتدای فصل ما در بازیهای بزرگ داشته ایم.ما باید بر روی این موضوع تمرکز کنیم و می دانیم که ورزشگاه خانگی تیم سهم عمده ای در موفقیت آن در این فصل داشته است.

ونگر درباره باخت سنگین پنج بر یک اخیر تیمش در برابر تیم لیورپول گفت:باخت در یک بازی مایه دلسردی است اما به نظرم این اتفاقی بود و ما همیشه در خط دفاعی با ثبات بوده ایم و ما باید با این موضوع به درستی برخورد کنیم.ما در ده بازی پیاپی شکست ناپذیر بوده ایم و نباید یک باخت را زیاد بزرگ کنیم.این باخت اتفاقی بوده است و ما از آن استقبال نمی کنیم زیرا شکستی دلسرد کننده بود.چگونگی رفتار ما در برابر این شکست می تواند فصلی موفق را برای ما به همراه داشته باشد.در هر فصلی شما شاهد موارد مختلفی هستید که ممکن است شما را دلسرد کند اما شما باید به روشی مثبت با آنها برخورد کنید که این موضوع می تواند موفقیت تیم شما را به همراه داشته باشد.

گفتنی است در آغاز هفته بیست و ششم رقابتهای فوتبال لیگ برتر انگلیس امروز سه شنبه تیم فوتبال وستهام با دو گل از سد نوریچ سیتی گذشت،کاردیف سیتی با استون ویلا به تساوی بدون گل رسید،هال سیتی با یک گل مغلوب ساوثهمپتون شد و دیدار تیم وست برومویچ آلبیون در برابر چلسی با تساوی یک بر یک به پایان رسید.

در بازیهای امروز چهارشنبه هم تیم آرسنال میزبان منچستر یونایتد است،نیوکاسل یونایتد با تاتنهام هاتسپر روبرو می شود،اورتون تیم کریستال پالاس را پیش رو دارد،منچستر سیتی با ساندرلند روبرو می شود،استوک سیتی در برابر سوانسی سیتی به میدان می رود و فولام پذیرای لیورپول خواهد بود.

در جدول رده بندی این رقابتها هم اکنون تیم فوتبال چلسی با کسب پنجاه و هفت امتیاز در صدر است و تیم های آرسنال با پنجاه و پنج امتیاز و منچستر سیتی با پنجاه و چهار امتیاز به ترتیب دوم و سوم هستند. تیم فولام با بیست امتیاز همچنان قعرنشین است.


ویدیو مرتبط :
آیا اوزیل می تواند ونگر را به روزهای خوبش بازگرداند؟

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

ونگر: اوزیل مقابل پالاس فوق العاده بود


آرسن ونگر، سرمربی آرسنال، نمایش خوب مسوت اوزیل در دیدار مقابل کریستال پالاس را مورد ستایش ‏قرار داد.‏

ورزش سه: اوزیل که در دو فصل اخیر با انتقادهای زیادی مواجه شده، در دیدار امروز در ‏سلهرست پارک نمایش درخشانی داشت و پاس گل اول تیمش را به الیویه ژیرو داد. ‏

ونگر به خبرنگاران گفت:" او نمایش خیلی خوبی داشت. او در گرفتن توپ در مناطق تحت فشار بسیار ‏خوب کار کرد. دیدن کیفیت و هوش او در پاسکاری ها بسیار لذت بخش است. او واقعا فوق العاده بود. ‏
او خیلی سخت تر آنچه خیلی ها تصور می کنند، تمرین می کند. او در کارهای دفاعی خیلی فوق العاده ‏نیست اما تلاشش را برای کمک به تیم می کند. آنچه از بازی او در این دیدار دوست داشتم این بود که ‏بدون توپ دوندگی زیادی داشت. این اتفاق جدیدی بود."‏

ونگر در مورد الکسیس سانچز هم که در این دیدار در ترکیب اصلی قرار گرفته بود، گفت:" ضربه سر او ‏روی گل دوم اتفاقی نبود. این یک گل خاص خود سانچز بود که بیش از آمادگی بدنی، روی اشتیاق او به ‏ثمر رسید. او هنوز به آمادگی 100 درصد نرسیده اما یک جنگجو است."‏