اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

وقتی بهرام شفیع فیزیک تدریس می کند!


بهرام شفیع دیروز مثل همیشه بود. با همان کیفیت همیشگی. برنامه اش مثل اغلب اوقات تلفیقی بود از مزه پراکنی های تمام نشدنی خودش، اطلاعات نادرست و البته نان به این و آن قرض دادن های همیشگی.

تماشا: هر اندازه ایراد گرفتن از دکور رنگ و رو رفته برنامه ورزش و مردم، موثر بوده و شفیع را به فکر ترمیم انداخته به همان اندازه نقدهای ما درباره کیفیت محتوایی این برنامه آب در هاون کوبیدن بوده است.

بهرام شفیع دیروز مثل همیشه بود. با همان کیفیت همیشگی. برنامه اش مثل اغلب اوقات تلفیقی بود از مزه پراکنی های تمام نشدنی خودش، اطلاعات نادرست و البته نان به این و آن قرض دادن های همیشگی.



وقتی از المپیک و اتفاقاتی که برای ورزشکاران ایرانی حرف می زد، دریغ از یک خط اطلاعات تازه، دریغ از یک فریم تصویر اختصاصی. او حتی نمی دانست تعداد مدال های ایران در المپیک یک طلا و یک برنز بوده نه یک طلا، یک نقره و یک برنز. یا اینکه آرزو حکیمی که پروفایلفش چند بار در بین ورزشکاران اعزامی ایران به المپیک پخش شد، اصلا به المپیک نرفت و به جایش آرزو معتمدی را بردند.

شفیع زمان زیادی از برنامه ورزش و مردم را به صحبت درباره گلی اختصاص داد که گهر به پرسپولیس زد و داوران ندیدند. او به این بهانه به تندی از داوران انتقاد کرد و حتی در جایی مدعی شد که باید از آنها تست های بینایی سنجی دقیق تری گرفته شود.

اینکه چرا آقای شفیع تا این اندازه به این گل سوخته اهمیت می دهد، در حالی که هفته گذشته به راحتی از کنار گل مشابهی که استقلال خورده بود، گذشته بود، ربطی به تمایلات رنگی او ندارد. اواتفاقا سابقه عضویت در هیئت مدیره باشگاه پرسپولیس را دارد، اما امروز مصلحت! حکم می کند که طرف گهر را بگیرد، تیمی که دست بر قضا مدیر اجرایی اش، یکی از عوامل برنامه ورزش و مردم است!

کسی در ضایع شدن حق گهر تردیدی ندارد اما در این راه احقاق حق، آقای شفیع کار را به جایی رساند که امیر عابدینی، یکی از مدیران نزدیک به گهر هم صدایش درآمد و گفت یک اشتباه داور را نباید بیش از اندازه بزرگ جلوه داد. با این حال شفیع دست بردار نبود ودست آخر تریبون را به همکار خودش – همان مدیر اجرایی باشگاه گهر – داد تا هر چه دل تنگش می خواهد بگوید. عجیب بود که حتی او هم به اندازه شفیع شاکی نبود.

اوج هنرنمایی شفیع جایی بود که تلاش کرد با اطلاعات به قول خودش فیزیک ثابت کند هر توپی که شبیه به توپ محمد پروین به تیر دروازه بخورد، لاجرم پشت خط به زمین می خورد! توضیحات استاد را حتی می توان به عنوان یک واحد درسی در دانشگاه ها تدریس کرد!


ویدیو مرتبط :
بهرام شفیع مجری برنامه ورزش قدیم

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

«نقی» و بهرام شفیع روبروی هم!!!



اخبار,اخبار فرهنگی,بهرام شفیع درسریال پایتخت 3

 
اخبار فرهنگی - در قسمت سوم «پایتخت» می بینیم:
«نقی» و بهرام شفیع روبروی هم!!!

 گروه سازنده سریال «پایتخت ۳» به استودیوی برنامه «ورزش و مردم» می‌روند تا یک سکانس از این سریال را در آنجا تصویربرداری کنند.

بهرام شفیع که یکی از قدیمی ترین مجریان تلویزیون به شمار می رود که همچنان با متد دهه های گذشته برنامه متبوعش «ورزش و مردم» را روی آنتن می برد نوروز امسال به سریال «پایتخت» خواهد آمد.

گروه سازنده سریال «پایتخت 3» فردا به استودیوی برنامه «ورزش و مردم» می‌روند تا یک سکانس از این سریال را در آنجا تصویربرداری کنند.

به گزارش  جام جم  بهرام شفیع در یکی از سکانس‌های سریال «پایتخت» در نقش خودش به عنوان مجری برنامه ورزش و مردم مقابل دوربین این سریال می‌رود.

در سری سوم سریال «پایتخت»، نقی که بیکار شده است به تشویق خانواده و دوستانش به ورزش کشتی که در گذشته، یکی از علاقه‌مندی‌های او بوده روی می‌آورد و طی اتفاقاتی پای او به برنامه ورزش و مردم باز می‌شود.
اخبار فرهنگی - جام جم