اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

وضعیت ترافیکی جاده‌های منتهی به مشهد


فرمانده پلیس راه کشور از ممنوعیت تردد خودروها از محور قدیم نیشابور به مشهد به منظور تردد زائران پیاده به سمت حرم رضوی خبر داد.

خبرگزاری ایسنا: فرمانده پلیس راه کشور از ممنوعیت تردد خودروها از محور قدیم نیشابور به مشهد به منظور تردد زائران پیاده به سمت حرم رضوی خبر داد.

سرهنگ محمدحسین حمیدی در این باره گفت: در حال حاضر با توجه به حرکت زائران پیاده به سمت حرم امام رضا (ع) در مشهد مقدس در اکثر محورهای منتهی به این شهر، شاهد افزایش حجم تردد خودروها هستیم، به طوری که در برخی از مقاطع سبب ایجاد ترافیک نیمه سنگین اما روان در جاده‌ها شده است.

به گفته فرمانده پلیس راه کشور ترافیک در محورهای بجنورد، نیشابور، سبزوار و تربت حیدریه به سمت مشهد، پرحجم گزارش شده است.

همچنین مرکز اطلاع‌رسانی پلیس راه‌ کشور نیز در تشریح آخرین وضعیت جوی و ترافیکی جاده‌های کشور اعلام کرد: برابر آخرین اخبار دریافتی در استان‌های اصفهان ( محور دلیجان اصفهان )، آذربایجان غربی ( تکاب - شاهین دژ و پیرانشهر- نقده )، اردبیل ( اسالم - خلخال ، قزوین ( بوئین زهرا - ساوه ) ، مازندران ( ارتفاعات هراز و فیروزکوه)، همدان ( همدان- کرمانشاه)، شرق استان تهران ( امام زاده هاشم و ارتفاعات فیروزکوه) بارش برف گزارش شده است.

همچنین در استان های لرستان، مازندران، همدان، چهار محال و بختیاری، اصفهان ( کاشان - قم و اصفهان - گلپایگان)، قم ( قم - تهران ، قم - کاشان و قم- سلفچگان)، البرز ، خراسان رضوی ( نیشابور - سبزوار)، سمنان ( سمنان - گرمسار) و استان مرکزی بارش باران گزارش شده است.

بنابر اعلام این مرکز سایر محورهای مواصلاتی کشور از جوی آرام و ترافیکی روان برخوردارند.


ویدیو مرتبط :
وضعیت ترافیکی مضحک در میدان Meskel در Addis Abeba

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

آخرین وضعیت جوی و ترافیکی جاده‌ها



اخبار,اخبار اجتماعی ,وضعیت راههای کشور

 

اخبار اجتماعی - آخرین وضعیت جوی و ترافیکی جاده‌ها

رئیس مرکز کنترل ترافیک راهورناجا در تشریح آخرین وضعیت جوی و ترافیکی جاده‌های کشور از ترافیک سنگین در محور تهران – کرج و بارش باران در استانهای آذربایجان غربی و گیلان خبر داد.

سرهنگ محمد حسین حمیدی در گفتگو با باشگاه خبرنگاران در تشریح آخرین وضعیت ترافیکی جاده‌های کشور گفت:براساس آخرین تصاویر دریافتی از دوربین‌های نظارت تصویری، سامانه‌های هوشمند ترافیک شمار برخط و گشت‌های شعب راهداری سراسر کشور درحال حاضر در محور تهران – کرج ترافیک سنگین حاکم است و سایر محور‌های مواصلاتی کشور از ترافیک روان و عادی برخوردار هستند.

وی در ادامه با اشاره به آخرین وضعیت جوی جاده‌های کشور اظهار داشت:بر اساس آخرین گزارش‌های دریافتی از وضعیت جوی جاده‌های کشور در حال حاضر در استانهای آذربایجان غربی محور میاندوآب و استان گیلان محور‌های لاهیجان و چابکسر بارش پراکنده باران و لغزندگی معابر گزارش شده است وسایرجاده‌های کشور از جوی آرام و پایدار برخوردار هستند.

سرهنگ حمیدی با اشاره به محور‌های مسدود بیان داشت:درحال حاضر محور شمشک به دیزین به دلیل احتمال سقوط بهمن، محور قم به گرمسار به دلیل انجام عملیات راه‌سازی و محور شهداد به نهبندان در استان کرمان به دلیل طغیان رودخانه و سیل تا اطلاع ثانوی مسدودهستند.

رئیس مرکز کنترل ترافیک راهور ناجا خاطر نشان کرد:مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک راهور ناجا به صورت شبانه روزی و با شماره تلفنهای ۱۲۰ و ۸۸۲۵۵۵۵۵ پاسخگوی آخرین وضعیت جوی و ترافیکی کلیه جاده‌های کشور و امداد رسانی احتمالی به هموطنان خواهد بود.

اخبار اجتماعی - باشگاه خبرنگاران