اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

وزیر امور خارجه آمریکا وارد وین شد


وزیر امور خارجه آمریکا وارد وین شد تا به مذاکره‌کنندگان ایران و ۱+۵ که در تلاش هستند قبل از ضرب‌الاجل ۲۰ ژوئیه به توافق جامع هسته‌ای برسند، بپیوندد.

خبرگزاری فارس: «جان کری»، وزیر خارجه آمریکا، لحظاتی پیش وارد وین شد تا به مذاکرات هسته‌ای ایران و 1+5 آمریکا،انگلیس،فرانسه،روسیه،چین بعلاوه آلمان) بپیوندد.

دیپلمات‌های غربی اعلام کردند که ورود وزرای خارجه گروه 1+5 به مفهوم نزدیک شدن مذاکره‌کنندگان هسته‌ای به توافق جامعه هسته‌ای نمی‌باشد و از آنجاییکه شکاف میان طرفین مذاکرات چشمگیر می‌باشد، امکان دارد با توافق طرفین، مذاکرات برای یک دوره دیگر تمدید شود.

روز گذشته بسیاری از رسانه‌ها اعلام کردند که وزرای خارجه کشورهای گروه 1+5 به وین سفر می‌کنند تا به مذاکرات بپیوندند و البته پایگاه اطلاع‌رسانی «ایتارتاس» گزارش کرد که «سرگئی لاوروف» وزیر خارجه روسیه به وین نمی‌رود.


ویدیو مرتبط :
دیدار وزیر امور خارجه ایتالیا با وزیر امور خارجه ایران

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

وزیر خارجه آمریکا وارد وین شد


جان کری در راس هیاتی برای شرکت در مذاکرات هسته‌ای و گفت‌وگو با همتای ایرانی‌اش وارد وین شد.

ایسنا: جان کری در ادامه سفرش به اروپا و دیدار با همتای فرانسوی خود عصر پنجشنبه وارد وین شد.

هنوز مشخص نیست وزیران خارجه ایران و مریکا امشب با یکدیگر دیدار می‌کنند یا این دیدار به روز جمعه موکول خواهد شد.