اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

واکنش وزیر ارشاد به خبر برکناری شمقدری


وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی خبر برکناری شمقدری از معاونت سینمایی را تکذیب کرد.

خبرگزاری فارس: وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی خبر برکناری شمقدری از معاونت سینمایی را تکذیب کرد.

سیدمحمد حسینی وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی در حاشیه جلسه هیات دولت در پاسخ به سؤالی درباره خبرهای منتشر شده در برخی از روزنامه‌ها در مورد برکناری شمقدری از معاونت سینمایی، گفت: چنین موضوعی صحت ندارد.

وی در مورد بحث پلمپ خانه سینما و مطالب مطرح شده در ارتباط با آن، افزود: دوستان سینمایی در حال پیگیری این موضوع هستند.


ویدیو مرتبط :
عدم واکنش وزیر ارشاد

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

واکنش فدراسیون فوتبال به خبر دستور وزیر و برکناری کارلوس کی‌روش



اخبارورزشی,خبرهای ورزشی,فدراسیون

فدراسیون فوتبال به خبر دستور وزیر ورزش و جوانان برای برکناری کارلوس کی‌روش از سرمربیگری تیم ملی ایران واکنش نشان داد و آن را شایعه دانست.

به گزارش مهر، متن اطلاعیه فدراسیون در واکنش به خبر برکناری کی‌روش به شرح زیر است:

«با توجه به انتشار خبری در یکی از سایتها مبنی بر دستور مستقیم وزیر ورزش و جوانان مبنی بر برکناری کی‌روش، فدراسیون فوتبال اعلام می دارد این موضوع به هیچ عنوان صحت نداشته و کذب محض است.

همانگونه که روز گذشته و پس از نشست رئیس فدراسیون و سرمربی تیم ملی فوتبال و در کنفرانس مطبوعاتی توسط مهدی تاج رئیس فدراسیون اعلام شد، سرمربی تیم ملی مورد حمایت کامل فدراسیون فوتبال است و این فدراسیون تمام تلاش خود را به منظور حمایت همه جانبه و تامین خواسته های سرمربی تیم ملی انجام خواهد گرفت.


از سویی دیگر از مردم عزیز کشور تقاضا می شود تنها به مطالب عنوان شده توسط فدراسیون فوتبال و رسانه های معتبر که اخبار خود را با ذکر منبع اعلام می کنند، توجه داشته و هیچ توجهی به اخبار بدون منبع و ماخذ نداشته باشند. قطعا اخبار نخ نمای این گونه سایت ها به هیچ عنوان مورد توجه و پذیرش آحاد مردم عزیز و علاقمندان تیم ملی نخواهد بود.»