اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

واکنش تهران به هتک حرمت مسجدالاقصی


سخنگوی وزارت امورخارجه اقدام رژیم صهیونیستی در تداوم طرح خائنانه تخریب و تجزیه مسجدالاقصی قبله گاه اول مسلمین جهان به منظور بنای معبد صهیونیستی در این مكان مقدس را به شدت محكوم كرد.

خبرگزاری ایرنا: سخنگوی وزارت امورخارجه اقدام رژیم صهیونیستی در تداوم طرح خائنانه تخریب و تجزیه مسجدالاقصی قبله گاه اول مسلمین جهان به منظور بنای معبد صهیونیستی در این مكان مقدس را به شدت محكوم كرد.

مرضیه افخم بر ضرورت محكومیت هتك حرمت به مقدسات ادیان آسمانی بخصوص دین اسلام در سرزمین های اشغالی فلسطین از سوی مجامع بین المللی و اسلامی تاكید كرد.

سخنگوی دستگاه دیپلماسی خواستار انجام وظیفه و عمل به رسالت سنگین این مجامع در اتخاذ تدابیر و اقدامات قاطع برای توقف روند هتك حرمت مسجد الاقصی از سوی صهیونیستها شد.


ویدیو مرتبط :
واکنش جالب اکبر عبدی به هتک حرمت پیامبر(ص)

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

واکنش ایران به هتک حرمت بقاع متبرکه


سخنگوی وزارت امور خارجه جمهوری اسلامی ایران اقدامات اخیر گروهک تروریستی داعش در هتک حرمت بقاع متبرکه اویس قرنی و عمار یاسر، صحابه پیامبر اکرم (ص) و امیرالمومنین (ع) توسط این گروه تروریستی را شدیداً محکوم کرد.

خبرگزاری ایرنا: سخنگوی وزارت امور خارجه جمهوری اسلامی ایران اقدامات اخیر گروهک تروریستی داعش در هتک حرمت بقاع متبرکه اویس قرنی و عمار یاسر، صحابه پیامبر اکرم (ص) و امیرالمومنین (ع) توسط این گروه تروریستی را شدیداً محکوم کرد.

مرضیه افخم خواستار عکس العمل نهادها و سازمان های بین المللی از جمله سازمان همکاری اسلامی و سازمان ملل متحد در قبال این گونه حرکت های افراطی، ضد فرهنگی و خلاف موازین بین المللی شد.

وی گفت: واکنش جامعه بین المللی و محکومیت این اقدامات، گام نخست در ایفای مسئولیت نسبت به صیانت از مقدسات ادیان الهی و جلوگیری از تکرار این قبیل اقدامات افراط گرایانه و کور است.