اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

واکنش به سئوالی درباره ازدواج مهناز افشار


رامین در واکنش به ازدواج پسرش با مهناز افشار و حواشی ایجاد شده در پی آن نیز گفت: « شما اگر جای من بودی چه کاری می کردی؟ من سکوت را جواب بسیاری از پرده دری ها، بی حیایی ها و سرک کشیدن در زندگی خصوصی خودم انتخاب کردم.»

تدبیر: محمد علی رامین، معاون مطبوعاتی و اطلاع رسانی وزارت فرهنگ و ارشاد دولت دهم و معاون مطبوعاتی محمود احمدی نژاد در دولت نهم، از نمایشگاه رسانه های دیجیتال بازدید کرد.

او در گفتگویی کوتاه در خصوص وضعیت کنونی رسانه ها گفت: به نظر من رسانه ها در جمهوری اسلامی ایران از رسانه ملی تا رسانه های مکتوب و سایت ها و خبرگزاری های دیجیتالی هنوز هویت انقلاب اسلامی و ایرانی اسلامی پیدا نکرده اند و در حال جستجوی خود و یافتن خودشان هستند. امیدوارم روزی برسد که بتوانیم بگوییم رسانه های اسلامی متناسب با شان انقلاب اسلامی در این جمهوری پا گرفته اند که حتما افق جدیدی در رسانه های جهانی خواهد داشت.

رامین در پاسخ به این سوال که آیا رسانه ها در این دولت نسبت به دولت قبلی تفاوتی داشته اند یا خیر اینگونه گفت: چیزی که عیان ست چه حاجت به بیان است.

رامین همچنین در واکنش به ازدواج پسرش با مهناز افشار و حواشی ایجاد شده در پی آن نیز گفت: « شما اگر جای من بودی چه کاری می کردی؟ من سکوت را جواب بسیاری از پرده دری ها، بی حیایی ها و سرک کشیدن در زندگی خصوصی خودم انتخاب کردم.»


ویدیو مرتبط :
واکنش رامین به انتشار خبر ازدواج پسرش با مهناز افشار

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

واکنش بهنوش بختیاری به خبر ازدواج مهناز افشار +عکس



اخبار فرهنگی و هنری - واکنش بهنوش بختیاری به خبر ازدواج مهناز افشار +عکس

این روزها همه جا صحبت از ازدواج جنجالی " مهناز افشار " ستاره سینمای ایران است.

 این روزها همه جا صحبت از ازدواج جنجالی " مهناز افشار " ستاره سینمای ایران است. این خبر واکنش های متفاوتی  از سوی کاربران اینترنتی شبکه های اجتماعی به دنبال داشت. بسیاری از هم بازی ها و دوستان هنرمند خانم افشار نیز در پیامهای جداگانه ای پیوند او را تبریک گفته اند.

 

"بهنوش بختیاری" نیز در صفحه شخصی اش در فیس بوک نوشته است: مهناز عزیزم اول از همه ازدواجت؛این اتفاقِ قشنگ زندگیتو بهت تبریك میگم و از خدا براتون بهترین ها رو آرزو میكنم. و همینطور كسب جایزه ی فیلم اربیل و تندیس حافظ . ما همیشه كنارت و حامی تو هستیم و به هنرت، وجودت، قلب پاكت افتخار میكنیم و به عقایدت احترام میذاریم تبریك به توانِ هزار

 

اخبار,اخبار فرهنگی ,ازدواج مهناز افشار

 

اخبار فرهنگی و هنری - هشت صبح