اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

هوای پاک تهران، تنها 13 روز از سال


معاون نظارت و پایش محیط زیست استان تهران گفت: هوای پایتخت از ابتدای امسال تا دیروز 13 روز پاک را تجربه کرده این در حالی است که آمار سال گذشته تنها 3 روز پاک را در این مدت نشان می دهد.

خبرگزاری ایرنا: معاون نظارت و پایش محیط زیست استان تهران گفت: هوای پایتخت از ابتدای امسال تا دیروز 13 روز پاک را تجربه کرده این در حالی است که آمار سال گذشته تنها 3 روز پاک را در این مدت نشان می دهد.

به گزارش ایرنا، محمد رستگاری گفت: هوای تهران در این مدت 197 روز سالم و همچنین 89 روز ناسالم را پشت سر گذاشته است، در حالیکه در مدت مشابه سال گذشته از 172 روز سالم و 124 روز ناسالم برخوردار بود.

معاون نظارت و پایش محیط زیست استان تهران افزود: این آمار نشان دهنده افزایش تعداد روزهای پاک هوای تهران در سال جاری و کاهش روزهای ناسالم آن نسبت به سال گذشته است.


ویدیو مرتبط :
تنها 3 روز هوای پاک در سال 91 داشته ایم

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

سومین روز هوای پاک در سال نو برای تهران


معاون نظارت و پایش آلودگی هوای اداره کل محیط‌زیست استان تهران گفت: تهران، امروز سومین روز هوای پاک در سال جدید را تجربه کرد.

خبرگزاری تسنیم: معاون نظارت و پایش آلودگی هوای اداره کل محیط‌زیست استان تهران گفت: تهران، امروز سومین روز هوای پاک در سال جدید را تجربه کرد.

محمد رستگاری ، اظهار داشت: براساس بررسی‌های انجام شده از ایستگاه‌های سنجش آلودگی هوا، وضعیت هوای تهران پاک است.

معاون نظارت و پایش آلودگی هوای اداره کل محیط‌زیست استان تهران خاطرنشان کرد: شاخص کیفیت هوا، امروز روی عدد 30 است و براین اساس، تهران سومین روز هوای پاک در سال 94 را تجربه کرده است.