اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

همراه اول به مشترکان اعتباری عیدی می دهد


در آستانه فرارسیدن عید نوروز، همراه اول به مشترکان سیم کارت های اعتباری خود عیدی می دهد.

هفت صبح: در آستانه فرارسیدن عید نوروز، همراه اول به مشترکان سیم کارت های اعتباری خود عیدی می دهد. طرح نوروزی میلیون ها شادباش برای کلیه مشترکان اعتباری همراه اول از تاریخ 15 اسفندماه سال 1390 تا 15 فروردین ماه سال 1391 اجرا می شود.

براساس این طرح، شارژ 20 هزار ریالی 30 درصد شارژ هدیه دارد. مشترکان اعتباری همراه اول می توانند جهت اطلاع از میزان شارژ اصلی و هدیه و زمان پایان طرح، کد (*140*11#) را شماره گیری و جهت کسب اطلاعات بیشتر به نشانی www.mci.ir مراجعه کنند.


ویدیو مرتبط :
توضیحات همراه اول درباره اعتراض مشترکان

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

مشترکان همراه اول 1 میلیارد پیامک زدند



مشترکان همراه اول,اس ام اس همراه اول,تعداد اس ام اس همراه اول,اخبار,پیامک همراه اول,اخبار,اخبار سیاسی

 

مشترکان همراه اول 1 میلیارد پیامک زدند

مشتركین همراه اول طی 48 ساعت با ارسال بیش از یك میلیارد پیامك ، سال جدید را تبریك گفتند.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شركت ارتباطات سیارایران ؛ مشتركین همراه اول طی 48 ساعت (روزهای 29 اسفند سال 90و یكم فروردین ماه سالجاری) با ارسال یك میلیارد و25 میلیون و 238 هزار و 883 پیامك، سال جدید را تبریك گفتند در حالی كه در نوروز گذشته، در همین مدت زمانی حدود 630 میلیون پیامك رد و بدل شده بود.

براساس این گزارش، اكثر پیامك های ارسالی در این دو روز با موفقیت به مقصد رسیده است .

این گزارش می افزاید: بیشترین ارسال پیامك در مدت زمان 24 ساعته از ساعت 14 روز دوشنبه 29 اسفند ماه تا ساعت 14 روز سه شنبه اول فروردین ماه بوده كه در این بازده زمانی بیش از 657 میلیون پیامك ارسال شده است .

طبق این گزارش، اوج ارسال پیامك در شبكه همراه اول ساعت 21 تا 22 روز دوشنبه 29 اسفند ماه بوده كه در این ساعت، 47 میلیون پیامك ارسال شده است .

همچنین طی 5 روز تعطیلات نوروزی در شبكه همراه اول بیش از یك میلیارد و 600 میلیون پیامك ارسال شده است كه بیشترین تعداد مربوط به روز دوشنبه 29 اسفندماه90 بوده كه در این روز 526 میلیون و 581 هزار و 370 پیامك ارسال شده است ./آیتی