اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

نوشیدنی ملی ترک ها دوغ است نه الکل!


نخست وزیر ترکیه از افزایش مصرف الکل در کشورش انتقاد کرد.

 خبرگزاری مهر: نخست وزیر ترکیه از افزایش مصرف الکل در کشورش انتقاد کرد.

 "رجب طیب اردوغان" نخست وزیر ترکیه از افزایش مصرف الکل در ترکیه در سال های گذشته انتقاد کرد.

وی که در کنفرانس بین المللی سیاست های جهانی الکل در استانبول سخنرانی می کرد گفت: نوشیدنی ملی ترک ها آیران (دوغ) است نه الکل.

اردوغان یکی از دلایل گسترش مصرف الکل در ترکیه را سیاست دولت های لائیک این کشور در سال های گذشته به ویژه بین سال های 1923 تا 1950 خواند دورانی که حتی نام و تبلیغ مصرف مشروبات الکلی به عنوان نوشیدنی های سالم در کتاب های درسی دانش آموزان وارد شد.

وی همچنین گفت در دوره های قبلی طوری تبلیغ می شد که گویی الکل بخشی از جهان مدرن است.


ویدیو مرتبط :
آموزش طرز تهیه نوشیدنی های افغانستان - دوغ بادرنگ (دوغ خیار)

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

رونی:هرگز به ترک تیم ملی انگلیس فکر نکردم



 

 

رونی:هرگز به ترک تیم ملی انگلیس فکر نکردم

 

رونی:هرگز به ترک تیم ملی انگلیس فکر نکردم

مهاجم انگلیس گفته هرگز به ترک تیم ملی نمی‌اندیشیده است.

این بازیکن 24 ساله را یکی از ستاره‌های جام جهانی 2010 می‌دانستند، اما او نمایشی ضعیف داشت. بازیکن منچستریونایتد در آفریقای جنوبی هو شد و به همین دلیل به طرفداران تاخت که این بدترین اتفاقی بود که برای او در جام جهانی روی داد.

استیون جرارد گفت پس از بازگشت از آفریقای جنوبی به بازنشستگی فکر می‌کرده، اما مهاجم متولد لیورپول می‌گوید هرگز به این موضوع نمی‌اندیشیده است: «من هرگز به کناره‌گیری از تیم ملی فکر نکردم. من 24 سال دارم. سن استیون کمی از من بیشتر است، اما به نظرم من تا دو جام جهانی دیگر جا دارم که بازی کنم.

من افتخار می‌کنم که در تیم ملی انگلیس بازی کردم و این را اوج دوران بازی خود می‌دانم.

اما ما در تورنمنت‌ها باید بهتر کار کنیم و من هم باید بهتر باشم. من هنوز جوانم. من هنوز فرصت دارم تا اوضاع را درست کنم و امیدوارم که این طور شود.»

مهاجم سابق اورتون درباره آرزوهایش گفت: «می‌خواهم تا جای ممکن بازی ملی داشته باشم. اما مهم‌ترین مساله این است که با انگلیس به جام برسم، که در این صورت این بزرگ‌ترین دستاورد دوران بازی من خواهد بود.»