اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

نواب صفوی پرونده مجری «1 Farsi» را بست


حسام نواب صفوی بازیگر سینما و تلوزیون در صفحه اینستاگرام خود در مورد اقدامات اخیر مجری فارسی وان و حواشی آن توضیحاتی را ارائه داد.

باشگاه خبرنگاران جوان: حسام نواب صفوی بازیگر سینما و تلوزیون در صفحه اینستاگرام خود در مورد اقدامات اخیر مجری فارسی وان و حواشی آن توضیحاتی را ارائه داد.

حسام نواب صفوی پرونده مجری فارسی 1 را بست

نواب صفوی در این پست نوشت:

واقعا لاتم لاتهای قدیم لاقل خاك و ناموس و وطن براشون حرمت داشت. دوستان عزیز به چند نكته اشاره میكنم:

یك: در خصوص مجری فارسی١مطالبی كه نوشتم در سایتها و شبكه های اجتماعی بود من نه چیزی ادیت كردم یا از خودم نوشتم ایشان اگر ادعایی خلاف چه در زمینه مرحوم پاشایی چه در مورد مردم ایران دارند میتوانند در دادگاه تقاضای كارشناس خبره نمایند همه چیز مشخص خواهد شد اگر گناهكار باشند مستحق مجازات وغیر از این تبرئه خواهندشد.

دو: در خصوص جاسوسی برای اسراییل و تجارت دختران در دبی اینها هنوز در حد حرف است قضاوت عجولانه نكنیم اگر مدركی باشد نماینده دادستان به دادگاه ارائه خواهد كرد اگر ثابت شود اشد مجازات برای ایشان در نظرگرفته خواهد شد ،لذا خواهشمندم ایشان را با قاضی پرونده تنها بگذارید دیگر به ما ربطی ندارد .همینكه ایشان بعد از اینكه همه هنرمندان را جاعل و شیاد خطاب میكرد و دو هفته میشود كه همه هنرمندان را دوست خطاب میكند جای تعجب و امیدواریست پس دیگر این بحث را تمام كنید .

سه: فراموش كرده اید اینجا ایران است؟؟؟آقای باز لورمن بعلت اختلاف شركت وارنر و سونی تولید این فیلم را متوقف كرده اگر یك بازیگر ایرانی بخواهد كاملا در یك فیلم هالیوودی بازی كند احتمال وجود صحنه ای مغایر با شئونات ما خواهد بود و آن شخص باید قید ایران را بزند كه من نیستم .و در خدمت كشورم خواهم بود.از آن روز اسپانسرهای بسیاری برای این فیلم اعلام آمادگی كرده اند كه نه در خصوص زندگی الویس بلكه در شكلی تازه احتمالا محصولی مشترك ساخته خواهد شد بنده بارها در این مسابقه و در هتل ماریوت داون تاون ممفیس حضور داشتم ولی شركت نكردم داوران گفتند اگر شركت كنی اول تا سوم میشوی گفتم احتیاج نیست من اگر قرار است در این نقش باشم حرفه ای حاضر خواهم شد و به شرط اینكه مصلحت كشورم رعایت شده باشد و قابل پخش در همه كشورها باشد و گفتم به گفته داوران ...اسم این شخص الویس است لذا از كلماتی مثل البیز .ابلیس.بابلیس.المیس. خودداری كنید كمی صبر كنید یك فیلم عظیم است و ساخته خواهد شد با مجوز. ماست و خیار كه نمیخواهیم درست كنیم اندكی صبر كنیدپس بیش از این كش ندهید زمان همه چیز را روشن خواهد كرد.


ویدیو مرتبط :
شکایت حسام نواب صفوی از مجری فارسی وان

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

شکایت حسام نواب صفوی از مجری «1 Farsi»


حسام نواب صفوی بازیگر سینما با انتشار پستی در اینستاگرام خود، نسبت به توهین مجری فارسی وان به مردم ایران واکنش نشان داد.

باشگاه خبرنگاران جوان: حسام نواب صفوی بازیگر سینما با انتشار پستی در اینستاگرام خود، نسبت به توهین مجری فارسی وان به مردم ایران واکنش نشان داد.

شبکه فارسی وان که به دلیل سریال های سخیف و ضدفرهنگی خود در کشور سازنده اش حق پخش ندارد، پا را فراتر گذاشته و در برنامه خود بطور مستقیم به مردم ایران توهین می کند.

سینا ولی الله مجری یکی از برنامه های شبکه فارسی وان در برنامه «چند شنبه با سینا» با حالتی بیشرمانه با تعریف لطیفه ای به مردم ایران توهین کرده است.

نواب صفوی در ادامه از تسلیم شکایت خود به دستگاه قضا درباره توهین این مجری خبر داد.

وی در اینستاگرام خود نوشت: " خواستم سكوت كنم ولی دیدم اینجا سكوت به منزله خیانت است ...مردم با غیرت ایران: آیا وضع ما طوری شده كه یك نفر از دبی از یك شبكه بطور كاملا ما را كره خر خطاب كند؟ و ما ساكت بنشینیم كجاست آن غیرت ایرانی كه كسی در دنیا جرئت نداشت راجع به ما حرف بزند ؟

حتی دشمنان كشور ما هم اینطور جرئت نداشتند تا به امروز مردم غیور ایران را كره خر خطاب كنند آیا اسم این شوخیست؟؟؟؟؟ما همان ملتی هستیم كه سالها جنگیدیم و اجازه تعدی و تجاوز به خاك كشور را ندادیم .اگر مردان سرزمین من اراده كنند تو و امثال تو به خاك خواهند افتاد. دوستت را صدا زدی و گفتی كره خر و٢٣ نفر برگشتند و این آمار بالایی می باشد.

كدام ایرانیست كه تو را ببینند و جواب تو را ندهد؟؟از دادستان محترم كشور تقاضا میكنم با توجه به توهین صریح وی به مردم كشور و شكایتی كه توسط مردم طرح خواهد شد و توسط اینجانب تسلیم دستگاه قضایی خواهد شد تقاضای انتقال وی به دادگاه ایران و محاكمه وی را دارم . و از مردم با غیرت كشورم میخواهم از هویت خود در فضای مجازی علیه وی اقدام نمایند و این درس عبرتی باشد برای كسی كه مردم خود را .....خطاب میكند."