اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

نمایندگان با توضیحات ظریف هم قانع نشدند


توضیحات محمدجواد ظریف وزیر امور خارجه در کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی ، نمایندگان سوال کننده را قانع نکرد.

خبرگزاری ایرنا: توضیحات محمدجواد ظریف وزیر امور خارجه در کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی ، نمایندگان سوال کننده را قانع نکرد.

«سیدحسین نقوی حسینی» سخنگوی کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس درباره جلسه این کمیسیون با وزیر امور خارجه گفت: ظریف برای پاسخ به 9 سوال 117 نفر از نمایندگان امروز (سه شنبه) در این کمیسیون حضور یافت.

وی افزود: در این جلسه ابراهیم آقامحمدی نماینده خرم آباد سوالی در مورد ملاقات هیات اروپایی با مجرمین فتنه 88 و تقدیم جایزه 50 میلیون یورویی به هر یک از آنان به پاس معارضه با جمهوری اسلامی ایران داشت.

نقوی حسینی ادامه داد: ظریف درمورد این سوال گفت که اولا پولی به آنها پرداخت نشده است و ثانیا ما هم مخالفت خود را با ملاقات مذکور اعلام کرده بودیم و همچنین بعد از ملاقات هم سفیر احضار و برخورد شده است و دیگر این که هیچ شرطی برای ورود هیات پارلمان اروپایی از طرف ایران پذیرفته نشده است اما آقامحمدی از این توضیحات قانع نشد.


ویدیو مرتبط :
نمایندگان از پاسخ وزیر قانع نشدند

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

نمایندگان از توضیحات وزیر کار قانع نشدند


سخنگوی کمیسیون اجتماعی مجلس شورای اسلامی از حضور وزیر کار، تعاون و رفاه اجتماعی در جلسه کمیسیون متبوعش خبر داد.

ایسنا: سخنگوی کمیسیون اجتماعی مجلس شورای اسلامی از حضور وزیر کار، تعاون و رفاه اجتماعی در جلسه کمیسیون متبوعش خبر داد.

ایرج عبدی ضمن اعلام این خبر گفت: علی ربیعی، وزیر کار، تعاون و رفاه اجتماعی برای پاسخگویی به سوالات ثروتی، طلا، کارخانه و آقامحمدی در کمیسیون اجتماعی حاضر شد.

او ادامه داد: سوالات نمایندگان درباره مشکل بیکاری، به کارگیری مدیران ناتوان در بخش‌های مربوطه و این که چرا مربیان فنی‌حرفه‌یی به کار گرفته نمی‌شوند بود که هیچ‌یک از نمایندگان از توضیحات وزیر قانع نشدند و بنا شد جلسات بیش‌تری میان سؤال‌کنندگان و وزیر برگزار شود.

سخنگوی کمیسیون اجتماعی هم‌چنین از ادامه بررسی لایحه یک فوریتی الحاق موادی به قانون تنظیم بخشی از مقررات مالی دولت خبر داد و تصریح کرد: اکثر بندهای این لایحه مورد بررسی قرار گرفتند و رأی‌گیری آن به فردا (چهارشنبه) یا روز شنبه موکول شد.