اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

نقص فنی هواپیما، مسافران را به آشیانه برد!


خلبان علت این اتفاق را نقص فنی در یکی از موتورهای هواپیما اعلام کرد و مدعی شد که باید منتظر بمانیم تا متخصصین نقص فنی را مرتفع کنند. اما هواپیما با همه مسافران به آشیانه منتقل شد و همچنان بلاتکلیف هستیم.

خبرگزاری فارس: پرواز 262 ایران‌ایر که قرار بود ساعت 11:05 دقیقه از فرودگاه مهرآباد عازم مشهد مقدس شود، بعد از حدود 3 ساعت تأخیر، لحظاتی قبل از خروج از باند پرواز، متوقف شد.

آقای خانعلی یکی از مسافران این پرواز گفت: ابتدا به ما گفتند که پروار با یک ساعت تأخیر انجام می‌شود اما این تأخیر بیش از 2 ساعت به طول انجامید و دیگر کسی پاسخگو نبود.

وی ادامه داد: سرانجام حدود ساعت 13:30 هواپیما حرکت خود روی باند پرواز را آغاز کرد اما در انتهای باند و لحظاتی قبل از جدا شدن از باند، ناگهان سرعت هواپیما کم شد و در نهایت ایستاد.

این مسافر افزود: خلبان علت این اتفاق را نقص فنی در یکی از موتورهای هواپیما اعلام کرد و مدعی شد که باید منتظر بمانیم تا متخصصین نقص فنی را مرتفع کنند. اما هواپیما با همه مسافران به آشیانه منتقل شد و همچنان بلاتکلیف هستیم.

خانعلی افزود: تا این لحظه همه مسافران درون هواپیما نگه داشته شده‌اند و اجازه خروج به ما نمی‌دهند. هیچ مسئولی هم پاسخگوی این وضعیت نیست. مسافران نگران هستند و خدمه هواپیما تنها جوابی که به ما می‌دهند این است که همگی باید منتظر بمانیم.    


ویدیو مرتبط :
نقص فنی هواپیما

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

پیام باشگاه استقلال درباره نقص فنی هواپیما


باشگاه استقلال در پیامی از الطاف الهی که شامل حال آبی‌پوشان، هنگام برگشت از اهواز به تهران شد، یاد کرد.

خبرگزاری فارس: مجموعه باشگاه استقلال طی پیامی از الطاف الهی که شامل حال آبی پوشان در هنگام برگشت از اهواز به تهران شده بود یاد کرد، شب گذشته هواپیمایی که آبی پوشان پایتخت را از اهواز به تهران منتقل می کرد دچار نقص فنی شد و خطر بزرگی از کنار استقلالی ها گذشت. در این پیام که بخشی از آن توسط سید سعید افجه ای در اختیار سایت باشگاه استقلال قرار گرفته است، آمده است که:

شکرگزار خداوند متعال و سپاسگزار روح بزرگ امام حسین (ع) در این شب های عزیز هستیم که شب گذشته الطافشان شامل حال همه عزیزان پرواز اهواز به تهران از جمله مجموعه استقلال شد، کمترین کاری که از ما بر می آید بجای آوردن نماز شکر و ادای فرائض شب اربعین حسینی است، امیدواریم ملت سلحشور و هواداران عزیز همچون گذشته دعاهای خود را از جوانان این مرز و بوم و اهالی فوتبال دریغ نکنند.