اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

نظر مردم درباره «ماه عسل» از زبان مجری


احسان علیخانی معتقد است: «ماه عسل» یک برنامه اجتماعی معنوی و متفاوت با دیگر برنامه‌های رسانه ملی است.

خبرگزاری ایسنا: احسان علیخانی معتقد است: «ماه عسل» یک برنامه اجتماعی معنوی و متفاوت با دیگر برنامه‌های رسانه ملی است.

مجری و تهیه‌کننده ویژه برنامه «ماه عسل» گفت: «ماه عسل» یک برنامه اجتماعی معنوی و متفاوت با دیگر برنامه‌های رسانه ملی است و خدا را شکر که پس از پخش 18 قسمت از این برنامه به اهدافی که مورد نظر مدیران رسانه ملی بود دست پیدا کرده‌ایم و این در حالی است که مردم با تماس‌ها و ارتباط‌هایی که با عوامل دست‌اندرکار برنامه «ماه عسل» داشتند، از روند این برنامه بسیار خرسند و راضی بودند و همین امر موجب دلگرمی و انگیزه بیشتر ما برای ادامه این برنامه است.

علیخانی با اشاره به اینکه سوژه‌ها و موضوعات برنامه «ماه عسل» ویژه است، افزود: در رابطه با شب‌های قدر نیز موضوعات بسیار خوبی را با حال و هوای شب‌های احیاء آماده کرده‌ایم که ان‌شاءالله مردم خوب کشورمان در ایام سوگواری شهادت مولای متقیان «ماه عسل» را در فضای معنوی این شب‌ها تماشا خواهند کرد.



عوامل تهیه و پخش برنامه «ماه عسل» با حضور در مرکز 162 روابط عمومی سازمان صداوسیما با مردم گفت‌وگو کردند.

شامگاه گذشته و پس از افطار، احسان علیخانی، مجری و تهیه‌کننده برنامه «ماه عسل» به اتفاق دیگر عوامل تولید برنامه پس از اجرای هجدهمین برنامه «ماه عسل» از شبکه سه سیما،‌ در واحد امور مخاطبان «162» اداره کل روابط عمومی سازمان حاضر شدند و به حرف‌های مخاطبانشان گوش کردند.

مردم در ارتباط‌های تلفنی و مستقیم با عوامل برنامه «ماه عسل» نظرات خود را درباره‌ی این برنامه صریح و بی‌واسطه ابراز کردند.

مسعود رجبیان (مدیر تولید)، امیرحسین سعادتی (مسوول سایت) امیر پیوندی و امیرحسین طهرانی (تدوین‌گر)، محمد پیوندی و سیدحامد میرفتاحی نیز به عنوان دستیار کارگردان احسان علیخانی را در تولید و پخش برنامه ماه عسل همراهی می‌کنند.

رجبیان نیز در پایان این گفت‌وگوی مفصل با مخاطبان گفت: «ماه عسل» با بررسی 150 موضوع اجتماعی معنوی آغاز شد.

وی گفت: نزدیک به دو سال کار بررسی و تحقیق پیش از 150 سوژه و موضوعات اجتماعی و معنوی انجام شد و از بین آنها 30 سوژه برتر را انتخاب کردیم که بازتاب نظرات مردم نشان می‌دهد انتخاب‌ها مناسب بوده است.

مدیر تولید پروژه «ماه عسل» همچنین گفت: در ادامه پخش ویژه برنامه «ماه عسل» در روزهای آینده با سوژه‌ها و موضوعات اجتماعی جذاب‌تری تقدیم مردم خوب کشورمان خواهد شد.


ویدیو مرتبط :
دوران دانشجویی احسان علیخوانی(مجری ماه عسل)

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

ماه عسل" ماه رمضان امسال بدون احسان علیخانی خواهد بود چون مجری مرد با مهمان زن نمی‌تواند حرف بزند!؟



ماه عسل,ماه عسل رمضان 91,اخبار هنری

 

"ماه عسل" ماه رمضان امسال بدون احسان علیخانی خواهد بود چون مجری مرد با مهمان زن نمی‌تواند حرف بزند!؟

 

 نظر مردم تا حالا) برنامه پرمخاطب «ماه عسل» كه از چند سال پیش پای ثابت برنامه‌های ماه مبارك رمضان شبكه سوم سیما است و افرادی چون فرزاد حسنی، محسن افشانی و حسن جوهرچی اجرای آن را برعهده داشته‌اند، پس از پا گرفتن با حضور حسنی، دومین بار زمان اجرای احسان علیخانی بود كه گل كرد و اسم آن روی زبان‌ها افتاد.

 

به گزارش کافه سینما به نقل از جوان آنلاین، پس از آن با كنار گذاشته شدن این مجری، سال ۸۹ اجرای این برنامه به گروه تازه‌ای با اجرای حسن جوهرچی واگذار شد؛ اتفاقی كه افت بسیار و از بین رفتن اكثریت مخاطبان برنامه را به همراه داشت اما در سال ۹۰ علیخانی مجدداً اجرا و همزمان تهیه‌كنندگی برنامه را بر عهده گرفت و ماه عسلی روانه آنتن كرد كه پختگی او در طراحی برنامه و اجرا، آن را جزو موفق‌ترین آثار رمضانی تلویزیون در سال گذشته قرار داد.

 

با این حال بخشنامه اخیر سیما مبنی بر جدایی مجری زن و مرد در برنامه‌ها و الزام گفت‌وگوی مهمانان و مجریان هم جنس با هم عملاً وجود برنامه‌ای چون «ماه عسل» را نقض می‌كند و براین اساس از منابع آگاهی شنیده شده امسال شاهد پخش برنامه ویژه افطار شبكه سوم با حضور احسان علیخانی نخواهیم بود.

 

منبع:bebinin.com