اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

نخستین گل جهانبخش برای نایمخن


نایمخن در جام حذفی هلندی با 8 گل هارک ‌ماسه را در هم کوبید. یکی از گل های نایمخن را در این دیدار علیرضا جهانبخش به ثمر رساند.

ایسنا: نایمخن در جام حذفی هلندی با 8 گل هارک ‌ماسه را در هم کوبید. یکی از گل های نایمخن را در این دیدار علیرضا جهانبخش به ثمر رساند.

نایمخن که در لیگ هلند نتایج خوبی کسب نکرده و در انتهای جدول قرار دارد، موفق شد در جام حذفی هلند شروعی قدرتمندانه داشته باشد و با هشت گل هارک ‌ماسه را در هم بکوبد.

علیرضا جهانبخش که هفته‌ گذشته برای اولین بار در ترکیب ابتدایی نایمخن در لیگ هلند قرار داشت، گل هفتم تیمش را با حرکتی انفرادی و زیبا به ثمر رساند.


ویدیو مرتبط :
ویدیو؛ گل جهانبخش برای نایمخن

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

پیروزی نایمخن با پاس گل جهانبخش


در دیداری دوستانه علیرضا جهانبخش پاس گل داد و در برد مقابل تیم اف.ث.اوس سهیم شد.

خبرگزاری فارس: در دیداری دوستانه علیرضا جهانبخش پاس گل داد و در برد مقابل تیم اف.ث.اوس سهیم شد.

 تیم ان.ای.سی نایمخن که چند روز قبل دستخوش تغییر و تحولات کادر فنی شد، روز گذشته دیداری دوستانه مقابل اوس انجام داد که 3 بر یک برنده شد. در این مصاف علیرضا جهانبخش، بازیکن جوان ایرانی تیم در دقیقه 81 پاس گل داد تا جرون مویرس گلزنی کند.

همچنین یوری لئون در دقایق 84(پنالتی) و 89 گل‌های دیگر نایمخن را به ثمر رساندند.

جهانبخش در این بازی در نیمه دوم می‌توانست خود زننده گل باشد که در یک موقعیت مطلوب قادر به گلزنی نشد.