اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

نایب قهرمانی ایران در بازی‌های پارااسیایی


کاروان ایران در پایان سومین دوره بازی‌های پاراآسیایی جوانان در رده دوم ایستاد و همانند دوره گذشته کارش را پس از ژاپن به پایان رساند.

ورزش سه: کاروان ایران در پایان سومین دوره بازی‌های پاراآسیایی جوانان در رده دوم ایستاد و همانند دوره گذشته کارش را پس از ژاپن به پایان رساند.

سومین دوره بازی‌های پاراآسیایی به پایان رسید و در نهایت کاروان ژاپن همانند دوره گذشته در جایگاه نخست جدول توزیع مدالی ایستاد. پس از ژاپن کاروان غدیر ایران بود و سپس چینی ها قرار گرفتند.

در دوره گذشته بازی ها نیز که توکیو میزبان بود ژاپن اول شد و ایران در رده دوم ایستاد. کاوران غدیر در این دوره از بازی‌ها با کسب 27 طلا، 13 نقره و 19 برنز در جایگاه دوم ایستاد.

جدول توزیع مدال به شرح زیر است:

1.ژاپن (39 طلا – 20 نقره – 25 برنز)

2.ایران (27 طلا – 13 نقره – 19 برنز)

3.چین (25 طلا – 8 نقره – 5 برنز)

4.مالزی

5.تایلند

6.ویتنام

7.عراق

8.هنگ کنگ

9.قزاقستان

10.کره جنوبی


ویدیو مرتبط :
قهرمانی و نایب قهرمانی ایران در پرش سه گام

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

نایب قهرمانی تیم نوجوانان ایران در تورنمنت ابوظبی



 

 

تیم فوتبال , دروازه بان

 

تیم فوتبال نوجوانان ایران با تساوی مقابل ژاپن در آخرین بازی خود در تورنمنت ابوظبی در مکان دوم این رقابت ها قرار گرفت.

تیم ملی نوجوانان ایران در آخرین بازی تورنمنت ابوظبی، توانست با نتیجه سه بر سه ژاپن را متوقف کند. این در حالی بود که تیم ملی ژاپن تا دقیقه 70 بازی سه بر یک از ایران عقب بود.

در دیگر بازی این تورنمنت قطر یک بر صفر امارات را شکست داد و قهرمان تورنمنت شد.ایران با چهار امتیاز و تفاضل گل بهتر دوم شد و ژاپن با چهار امتیاز به مقام سوم رسید. امارات میزبان به مقام چهارم دست پیدا کرد، بدون اینکه امتیازی به دست آورد.

در پایان مراسم اهدای مدال به بازیکنان و مربیان تیم ملی نوجوانان ایران برگزار شد چرا که برای تیم های قهرمان و نایب قهرمان این رقابتها کاپ و مدال تدارک دیده شده بود.

کمیته فنی برگزار کننده این رقابتها، رضا چعب، مهاجم شوشتری تیم ملی نوجوانان ایران را به دلیل قابلیت های فنی به همراه مهاجم تیم ملی قطر به صورت مشترک به عنوان بهترین بازیکنان این تورنمنت معرفی کرد.

همچنین دروازه بان تیم ملی قطر بهترین دروازه بان، مهاجم ژاپن بهترین گلزن و روی فیلیکس سانچز سرمربی تیم ملی نوجوانان قطر بهترین مربی این تورنمنت شناخته شدند.