اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

نام «شبکه تهران» تغییر کرد


شبکه پنجم تلویزیون که پیش از انتصابات معاون سیما به عنوان شبکه تهران شناخته می‌شد، به یک شبکه ملی تبدیل می‌شود.

خبرگزاری مهر: شبکه پنجم تلویزیون که پیش از انتصابات معاون سیما به عنوان شبکه تهران شناخته می‌شد، به یک شبکه ملی تبدیل می‌شود.
 
علی اصغر پورمحمدی معاون سیما در حکمی مجید زین‌العابدین مدیر پیشین شبکه سه سیما را به عنوان مدیر شبکه پنج منصوب کرد.
 
در این انتصاب از پنجمین شبکه تلویزیون به عنوان شبکه «تهران» نام برده نشده و مأموریت آن نیز در زمینه اقتصادی تعریف شده است.
 
از تغییرات جدید شبکه‌ها اینگونه است که از این پس شبکه پنج دیگر تنها در استان تهران قابل دریافت نیست بلکه تمام هموطنان در سراسر کشور می‌توانند این شبکه را دریافت کنند. بنابراین پنجمین شبکه تلویزیون به یک شبکه ملی تبدیل شده است.
 
از آنجایی که شبکه پنج دیگر ماهیت شبکه استانی بودن تهران را از دست می‌دهد این احتمال وجود دارد که شبکه استانی تهران نیز راه‌اندازی شود.


ویدیو مرتبط :
استاد تقوی در برنامه سلام تهران شبکه تهران

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

عزیز محمدی: تاریخ داربی تهران تغییر نمی‌كند



 

 

عزیز محمدی: تاریخ داربی تهران تغییر نمی‌كند

 

رییس سازمان لیگ از برگزاری قطعی دیدار تیمهای استقلال و پرسپولیس در روز ششم فروردین خبر داد.

عزیزالله محمدی با اشاره به برگزاری دیدار دوستانه تیم ملی در نهم فروردین تغییر زمان دیدار تیمهای استقلال و پرسپولیس را منتفی دانست و گفت: براساس برنامه ریزی انجام شده تیم ملی نهم فروردین دیداری دوستانه خواهد داشت بنابراین بازی تیمهای پرسپولیس و استقلال تغییر نخواهد کرد و این بازی درروز ششم فروردین برگزار خواهد شد.