اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

ناطق به دلیل انزوای شدید در حال دق کردن است/ ناطق به خاتمی گفت: دست میر حسین را بگیر و ببر به سراسر ایران و بگو "من کنت مولا فهذا میرحسین مولا"!



تازه ترین تحلیل تندرویی که در تندترین شرایط «چهره» می شود؛

ناطق به دلیل انزوای شدید در حال دق کردن است/ ناطق به خاتمی گفت: دست میر حسین را بگیر و ببر به سراسر ایران و بگو "من کنت مولا فهذا میرحسین مولا"!

وی که به سخنان تند و گاه غیراخلاقی در مورد مخالفان و منتقدان مشهور است و همواره در ایام درگیریهای شدید و تندروی ها "چهره" می شود ، خطاب به ناطق می گوید: مسئله رزمندگان به امثال تو ربطی ندارد!

 

 

اخبار,اخبار جدید,اخبار جالب

 

انتخاب: سعید قاسمی از عناصرتندروی حامی دولت در واکنش به اظهارات اخیر ناطق نوری با بیان این که «او به دلیل انزوای شدید در حال دق کردن است» ، مسئولیت سردادن شعار در حرم امام رضا (ع) را به گردن گرفت و گفت: اگر ادامه بدهند حزب الله رسما عنان پاره می کند و به سراغشان می رود.

به گزارش «انتخاب» ؛ وی که به سخنان تند و گاه غیراخلاقی در مورد مخالفان و منتقدان مشهور است و همواره در ایام درگیریهای شدید و تندروی ها "چهره" می شود و اساساً در شرایط صلح و دوستی از او و امثال او خبری نیست ، خطاب به ناطق می گوید: مسئله رزمندگان به امثال تو ربطی ندارد!

ناطق نوری گفته بود: در طول جنگ بعضی از بچه‌ها که ظرفیت کمتری داشتند بر اثر دوری از خانواده، فشار جنگ و غربتی که در جبهه دچارش شده بودند به افسردگی دچار شدند و گرفتار نوعی بیماری روانی شدند. عده‌ای از اینها ادعا می‌کردند امام زمان را می‌بینند. اوایل خیلی به این مسئله توجه نمی‌شد. بعد دیدند تعداد مدعیانی که آقا را زیارت کرده‌اند خیلی زیاد شده. اینها دچار تخیل و توهم شده بودند. وقتی وزیر کشور بودم برای بازدید از منطقه به جبهه رفتم. یک‌بار در محوری اطراف ایلام، جوانی که طفلک قیافه نورانی هم داشت با محاسنی بلند و سری تراشیده و دست‌هایی حنا بسته و خیلی ملکوتی سمت من آمد و همین‌طور که با من راه می‌آمد یک‌دفعه گفت آقا ببین، ببین این پرنده چه می‌گوید، در همان حین که می‌خواست به من بگوید آن پرنده چه می‌گوید، شروع کرد به سینه زدن و گفت پرنده دارد می‌گوید وای حسین کشته شد.

سوابق و نظریات پیشین

«انتخاب» اما هر چه تلاش کرد نتوانست به سابقه ای از این فرد دسترسی پیدا کند جز آنکه برخی سایت ها وی را «یکی از فرمانده سابق سپاه» و «همرزم جاج احمد متوسلیان» ، «استاد دانشگاه» و حتی «کارشناس مسایل استراتژیک» خوانده اند. البته در جستجوی «انتخاب» مشخص شد که او حملات لفظی و گاه فحاشی هایی خطاب به افرادی چون هاشمی رفسنجانی ، محسن رضایی و برخی مخالفان نظریاتش داشته است.

برخی نظریات قدیمی او در پی می آید:

* در خصوص اظهارت مجیدی در دیدار هنرمندان با مقام معظم رهبری گفت: عزیزم مجیدی! آن روزی که با هنرنمایی خود فیلمی را در مقابل احمدی‌نژاد ساختی کمر جبهه اسلام شکست و گاف دادی و برای یک عمر باید جواب خدا را بدهی.

* در خصوص اظهارت مجیدی در دیدار هنرمندان با مقام معظم رهبری گفت: عزیزم مجیدی! آن روزی که با هنرنمایی خود فیلمی را در مقابل احمدی‌نژاد ساختی کمر جبهه اسلام شکست و گاف دادی و برای یک عمر باید جواب خدا را بدهی.

* همه آنها شدند یک خط از شیمون پرز و اوباما تا سروش و گوگوش و رجوی و ریگی و کروبی و موسوی و 1500 NGO که درزمان هاشمی و موسوی تاسیس شد، همه ریختند کف خیابان و پسر من هم متوجه نبود و چند صباحی با اینها تکبیر گفت و وقتی دید که شعار داده می شود مرگ بر اصل ولایت فقیه، بچه علی رغم اینکه روغن سرش زده بود آمد بیرون پلاکارد دستش گرفت که آقای موسوی.. خوردیم به تو رای دادیم!

به تو چه !

«انتخاب» ضمن پوزش از بینندگانش به خاطر استفاده مکرر از الفاظ نادرست در این گفت و گو ، متن این گفت و گو را در پی می آورد، با این توضیح که سایت روزنامه ایران با اشاره به بخشی از اظهارات ناطق نوری که آن را «توهینی به سابقه و زشت که حتی در کلام بدترین دشمنان انقلاب اسلامی هم به سختی یافت می شود» خوانده در گفت و گو با آقای قاسمی که او را «استاد دانشگاه» خوانده ، آورده است:

حاج سعید قاسمی با بیان اینکه  علی اکبر ناطق نوری مصداق اصلی "ساکتین فتنه" و "خواص بی بصیرت" در کلام رهبر معظم انقلاب است، گفت: ناطق نوری همان کسی است که به خاتمی گفت دست میر حسین را بگیر و ببر به سراسر ایران و بگو "من کنت مولا فهذا میرحسین مولا"! تو بگو در فتنه 88 چگونه بودی و برای چه کسی شمشیر زدی؟

وی ادامه داد: اخباری داریم که نشان می دهد ناطق نوری مصداق کامل مرفهین بی درد است و سرگرم اسب سواری و کیف و حال در ویلا! همان بهتر که به همین کارها مشغول باشد و سر خود را گرم کند.

این استاد دانشگاه با اشاره به مصاحبه اخیر ناطق نوری و با بیان اینکه وی به دلیل انزوای شدید در حال دق کردن است، تصریح کرد: بزرگ کردن اینگونه آدم ها و کسانی که آقا از آنها به عنوان خواص بی بصیرت و ساکت فتنه نام برده کار اشتباهی است و اساسا لیاقت ندارند پاسخ آنها را بدهیم.

وی در خصوص هدف ناطق نوری از این توهین زشت به رزمندگان، اظهار داشت: امثال این آقایان حسب طراحی و دستورات برآمده از خانه های تیمی، یک جبهه متحد تشکیل داده و با تضعیف دولت احمدی نژاد به دنبال ایجاد روحیه یاس در مردم هستند؛ این توهین زشت نیز بخشی از پازل دشمن بود که ناطق نوری آن را کامل کرد.

این فرمانده دفاع مقدس با هشدار شدید به ناطق نوری در خصوص تضعیف دولت، گفت: "اگر ادامه بدهند حزب الله رسما عنان پاره می کند و به سراغشان می رود؛ همچنان که در مشهد هم دیدم. آقای ناطق نوری! این گوی و این میدان. ویلا و اسبت را کنار بگذار و مثل اول انقلاب که هیچ چیز نداشتی وارد معرکه شو!"

حاج سعید قاسمی با طرح این پرسش که " ناطق نوری در گرماگرم جبهه و جنگ کجا بود؟" خاطرنشان کرد: اینکه ناطق نوری در دفتر آقاست برای ما کفایت نمیکند. میزان حال فعلی افراد است.

وی اظهار داشت: ایشان به جای این سخنان توهین آمیز و عجیب و غریب و به جای لگد زدن به جنازه مطهر شهدا و خون دل دادن به جانبازان، ایثارگران و رزمندگان، بهتر است الان بگوید در کجای اقتصاد مقاومتی که آقا فرمودند، قرار دارد.

این استاد دانشگاه با اشاره برگزاری انتخابات ریاست جمهوری در سال آینده، گفت: در ماههای منتهی به انتخابات ریاست جمهوری باید منتظر حوادث و سخنانی بسیار عجیب تر از این باشیم و خود را آماده کنیم./انتخاب

 


ویدیو مرتبط :
غدیریه . سرود عید غدیر . من کنت مولا فهذا علی مولا....

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

دیدار محرمانه ناطق نوری و خاتمی در جماران



 

 

 

 

روزنامه اعتماد با اشاره به دیدار محرمانه علی اکبر ناطق نوری و سید محمد خاتمی نوشت : خیابان یاسر در شمالی‌ترین نقطه تهران طی روزهای گذشته شاهد دیدار دو رقیب انتخاباتی بود. شیخ علی‌اکبر ناطق‌نوری که روزگاری در مقام کاندیدای ریاست‌جمهوری عرصه رقابت را به سیدمحمد خاتمی واگذار کرد به دیدار او رفت تا بعد از آزادی برخی زندانیان سیاسی از حال‌و‌هوای این روزهای اصلاح‌طلبان و موضع انتخاباتی آنها مطلع شود..../تحلیل:انتخاب