اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

میرحسین موسوی بازی ایران - آرژانتین را دید!


میرحسین موسوی و زهرا رهنورد روز شنبه هفته گذشته همراه با میلیون‌ها ایرانی، بازی فوتبال تیم ملی ایران و آرژانتین را از تلویزیون ایران به دقت تماشا کرده‌اند.

خبرگزاری ایلنا: میرحسین موسوی و زهرا رهنورد روز شنبه هفته گذشته همراه با میلیون‌ها ایرانی، بازی فوتبال تیم ملی ایران و آرژانتین را از تلویزیون ایران به دقت تماشا کرده‌اند.

پایگاه خبری امید نوشت: میرحسین موسوی در ملاقات با خانواده خود از عملکرد و بازی خوب و حرفه‌ای بازیکنان تیم ملی کشورمان تمجید کرده و چنین رویدادهایی را سبب ساز افزایش روحیه ملی مردم دانسته است.

میرحسین و رهنورد در حال حاضر به طور هفتگی با خانواده خود ملاقات دارند. ملاقات هایی که حدودا یک ساعت و نیم در هفته و با حضور محدود اعضای خانواده صورت می گیرد.

همچنین روند بازتوانی قلب میرحسین به طور منظم تحت نظر پزشکان انجام شده و میرحسین موسوی و زهرا رهنورد هم اکنون در وضعیت جسمی و روحی مناسبی به سر می برند.



ویدیو مرتبط :
به آب انداختن اولین کشتی ساخت ایران توسط میرحسین موسوی نخست وزیر وقت

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

نظر میرحسین موسوی درباره بازی ایران و آرژانتین



اخبار,اخبار اجتماعی ,میرحسین موسوی

 

اخبار اجتماعی - نظر میرحسین موسوی درباره بازی ایران و آرژانتین

موسوی و رهنورد روز شنبه هفته گذشته همراه با میلیون‌ها ایرانی، بازی فوتبال تیم ملی ایران و آرژانتین را از تلویزیون ایران به دقت تماشا کرده‌اند.

میرحسین موسوی و زهرا رهنورد در حال حاضر به طور هفتگی با خانواده خود ملاقات دارند؛ ملاقات‌هایی که حدودا یک ساعت و نیم در هفته صورت می‌گیرد.

به گزارش ایسنا، سایت «روز نو» به نقل از منابع خبری با اعلام این مطلب گزارش داد: روند بازتوانی قلب میرحسین موسوی به طور منظم تحت نظر پزشکان انجام شده و میرحسین موسوی و زهرا رهنورد هم‌اکنون در وضعیت جسمی و روحی مناسبی به سر می‌برند.

موسوی و رهنورد روز شنبه هفته گذشته همراه با میلیون‌ها ایرانی، بازی فوتبال تیم ملی ایران و آرژانتین را از تلویزیون ایران به دقت تماشا کرده‌اند.

موسوی در ملاقات با خانواده خود از عملکرد و بازی خوب و حرفه‌ای بازیکنان تیم ملی کشورمان تمجید کرده و چنین رویدادهایی را سبب‌ساز افزایش روحیه ملی و یکی شدن مردم دانسته است.
اخبار اجتماعی - روز نو