اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

موافقت روبین کازان برای دیدار با پرسپولیس


باشگاه روبین‌کازان با ارسال نامه‌ای برای مدیر عامل باشگاه پرسپولیس، مراتب حضور تیم فوتبال خود در ایران برای انجام بازی دوستانه با تیم فوتبال پرسپولیس را اعلام کرد.

سایت گل: باشگاه روبین‌کازان با ارسال نامه‌ای برای مدیر عامل باشگاه پرسپولیس، مراتب حضور تیم فوتبال خود در ایران برای انجام بازی دوستانه با تیم فوتبال پرسپولیس را اعلام کرد.

 در پی سفر محمد رویانیان و علی دایی به روسیه که چندی پیش انجام شد و مذاکراتی که با مسوولان باشگاه روبین‌کازان صورت گرفت، طرف روسی آمادگی و علاقه‌مندی خود برای برپایی اردو در ایران و انجام بازی دوستانه با پرسپولیس در ماه ژانویه را اعلام کرده بود.

 در آن مقطع محمد رویانیان کیش را به کازانی‌ها پیشنهاد داد که با استقبال آنها روبرو شد. در پی آن گفتگوها، روبین‌کازان با ارسال نامه‌ای، برنامه خود برای سفر به ایران و بازی دوستانه با پرسپولیس را اعلام کرد.

گفتنی است؛ در پی همین مذاکرات، قرار است پرسپولیس هم برای برپایی اردو و هم انجام بازی دوستانه به روسیه برود که احتمالا این برنامه در تابستان آینده به مرحله اجرا در خواهد آمد


ویدیو مرتبط :
روبین کازان...

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

امضای تفاهم‌نامه پرسپولیس و روبین کازان


باشگاه پرسپولیس و روبین کازان روسیه برای همکاری در برخی زمینه‌ها تفاهم‌نامه امضا کرد.

خبرآنلاین: باشگاه پرسپولیس و روبین کازان روسیه برای همکاری در برخی زمینه‌ها تفاهم‌نامه امضا کرد.

در نشستی که عصر چهارشنبه با حضور مسئولان باشگاه روبین کازان روسیه و پرسپولیس در دفتر باشگاه روسی برگزار شد، محمد رویانیان و همتای روسی او رسما تفاهم‌نامه همکاری امضا کردند.

طبق این تفاهم‌نامه، دو باشگاه در زمینه برگزاری اردوها و دیدارهای تدارکاتی با یکدیگر همکاری خواهند کرد. باشگاه روبین کازان تاریخ‌های پیشنهادی برگزاری بازی‌های دوستانه را به مسئولان پرسپولیس ارائه کرد که تصمیم گیری نهایی آن بر عهده علی دایی گذاشته شد.

در این مراسم مسئولان باشگاه روبین کازان پیراهن‌های علیرضا حقیقی و سردار آزمون، دو بازیکن ایرانی خود را به محمد رویانیان اهدا کردند و محمد رویانیان هم پیراهن پرسپولیس را به آنها هدیه داد.

محمد رویانیان و علی دایی فردا شب (جمعه) به ایران باز خواهند گشت.