اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

"مهند" بازیگر ترک در کنار فقرا و ... + عکس


"مهند"بازیگر معروف ترک با تصدی سمت سفیر حسن نیت در یونیسف قصد دارد تمام تلاش خود را برای دفاع از کودکان گرسنه، بیمار و بی سواد انجام دهد.


"مهند"بازیگر معروف ترک با تصدی سمت سفیر حسن نیت در یونیسف قصد دارد تمام تلاش خود را برای دفاع از کودکان گرسنه، بیمار و بی سواد انجام دهد.

به گزارش صبح بخیر، "کیفانش تاتلیتوج" بازیگر معروف و سرشناس ترکیه که در داخل و خارج از کشور وی را بیشتر با نام" مهند" می شناسند، به تازگی به عنوان سفیر حسن نیت در یونیسف منصوب شد.



مهند در کنفرانس مطبوعاتی که به همین مناسبت برگزار شده بود، به دلیل این فرصتی که به وی برای دفاع از کودکان بی سرپرست و گرسنه داده شده است، ابراز خوشحالی کرد و گفت:" زندگی تنها برای کسب درآمد و مال نیست، بلکه باید به جنبه معنوی آن نیز نگاه کنیم".

سفیر جدید حسن نیت در یونیسف گفت:" همه کودکان حق دارند که زندگی آزاد و محترمی داشته باشند و بتوانند درس بخوانند و بازی کنند و در آغوش خانواده بزرگ شوند".






اختصاصی مجله اینترنتی صبح بخیر Bartarinha.ir




ویدیو مرتبط :
کلیپ عکس مهند , بازیگر سریال عشق ممنوع

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

زایمان بازیگر معروف ترک در خانه با هیپنوتیزم! +عکس



اوزگو نامال بازیگر معروف ترک که دردهای زایمان اش نیمه های شب آغاز شده بود، پس از اینکه متوجه شد زمان کافی برای رسیدن به بیمارستان را ندارد، از دوست پزشکش کمک خواست. دکتر گول نیهال بلبل به همراه یک ماما خیلی سریع خودشان را به منزل وی رساندند و زایمان اوزگو را انجام دادند.

 

اخبار,اخبار فرهنگی ,اوزگو نامال


گزارشات دریافتی حاکی از آن است که، پارتنر اوزگو که در زمینه یوگا و تنفس درمانی تخصص دارد نیز درحین زایمان به این هنرمند کمک کرده است.

اینطور که گفته میشود اوزگو از ماهها قبل با چندین پزشک برای انجام زایمان بی درد با هیپنوتیزم تمرین کرده بود.

فرزند اوزگو که نفس نام گذاشته شده است با ۳.۵ وزن و ۵۲ سانتی متر قد و در سلامت کامل به دنیا آمد.

 اخبار فرهنگی - ستاره نیوز