اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

مهمترین برنامه اقتصادی دولت در سال 92/افزایش حقوق کارمندان



 برنامه اقتصادی,اخبار قتصادی, برنامه های اقتصادی دولت

مهمترین برنامه اقتصادی دولت در سال 92

به گفته وزیر اقتصاد تقویت نظام ارزی، افزایش توان تولید در بخش های آسیب پذیر، سامان دادن معادن و سرمایه گذاری در این حوزه، تداوم طرح توسعه کشاورزی، افزایش حقوق کارمندان و تقویت نظارت برای مقابله با گرانی مهمترین برنامه های اقتصادی دولت در سال 92 می باشد.

به گزارش واحد مرکزی خبر وزیر اقتصاد و دارایی درتنکابن ضمن تشریح مهمترین برنامه های اقتصادی دولت در سال 92 افزود: تقویت نظام ارزی، افزایش توان تولید در بخش های آسیب پذیر،سامان دادن معادن و سرمایه گذاری در این حوزه،تداوم طرح توسعه کشاورزی، افزایش حقوق کارمندان و تقویت نظارت برای مقابله با گرانی اقداماتی است که امسال در حوزه اقتصادی به جِد دنبال می شود.

 حسینی همچنین در خصوص بودجه سال 92 گفت: مهمترین اقدام این وزارتخانه در قانون بودجه سال 92 استفاده از تمام ظرفیتهای قانون سال 91 ، بهبود پرداخت های کارکنان و استفاده از احکام سال 91 برای توسعه فعالیت های سرمایه گذاری و عمرانی کشور است./الف


ویدیو مرتبط :
افزایش 14 درصدی حقوق کارمندان

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

مهمترین برنامه اقتصادی دولت در سال 92


درسال حماسه اقتصادی و حماسه سیاسی نیازمند انسجام و برنامه ریزی هرچه بیشتر در حوزه اقتصاد برای تعالی کشور هستیم .

واحد مرکزی خبر:  درسال حماسه اقتصادی و حماسه سیاسی نیازمند انسجام و برنامه ریزی هرچه بیشتر در حوزه اقتصاد برای تعالی کشور هستیم .

وزیر اقتصاد و دارایی درتنکابن ضمن تشریح مهمترین برنامه های اقتصادی دولت در سال 92 افزود: تقویت نظام ارزی، افزایش توان تولید در بخش های آسیب پذیر، سامان دادن معادن و سرمایه گذاری در این حوزه ، تداوم طرح توسعه کشاورزی ، افزایش حقوق کارمندان و تقویت نظارت برای مقابله با گرانی اقداماتی است که امسال در حوزه اقتصادی به جِد دنبال می شود.

حسینی همچنین در خصوص بودجه سال 92 گفت : مهمترین اقدام این وزارتخانه در قانون بودجه سال 92 استفاده از تمام ظرفیتهای قانون سال 91 ، بهبود پرداخت های کارکنان و استفاده از احکام سال 91 برای توسعه فعالیت های سرمایه گذاری و عمرانی کشور است .