اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

ممنوعیت های جدید برای ازدواج در روسیه


بر اساس لایحه تهیه شده در روسیه، یک فرد در طول زندگی خود تنها ۳ بار ‌می‌تواند ازدواج کند.

انتخاب: بر اساس لایحه تهیه شده در روسیه، یک فرد در طول زندگی خود تنها ۳ بار ‌می‌تواند ازدواج کند.

در صورت اجرای این لایحه که با هدف پیشگیری از طلاق تهیه گردیده، ازدواجهای بعدی تنها با رای دادگاه امکان پذیر خواهد بود.

این لایحه در روزهای آینده از سوی النا مازلینا نماینده مجلس روسیه به کمیسیون زنان، خانواده و کودکان دومای این کشور تقدیم خواهد شد.

این لایحه با مخالفت برخی از نمایندگان مواجه شد. النا باتالینا نماینده دوما طی یادداشتی در توویتر این وضعیت را "عجیب و بن‌بست" تلقی کرد.

بر اساس این لایحه همچنین ازدواج بستگان نزدیک و نیز ازدواج با فرزند خوانده ممنوع می‌گردد.

علاوه بر این از تشکیل خانواده توسط افرادی که به دلیل مشکلات روحی صلاحیت ازدواج ندارند، جلوگیری خواهد شد.


ویدیو مرتبط :
لغو ممنوعیت فروش موشک های S300 به ایران توسط روسیه

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

ممنوعیت غیررسمی تحصیل ایرانیان در رشته های هسته ای در روسیه....



ممنوعیت غیررسمی تحصیل ایرانیان در رشته های هسته ای در روسیه/ایرانی ها تنها می توانند در رشته های علوم انسانی تحصیل کنند!

دانشگاه ملی پژوهش هسته ای روسیه

پایگاه خبری تحلیلی انتخاب :

دانشگاه ملی پژوهش هسته ای روسیه، چندین سال است که از پذیرش دانشجویان ایرانی که خواستار تحصیل در رشته ی انرژی هسته ای هستند خودداری می کند.

به گزارش سرویس بین الملل انتخاب به نقل از روزنامه روسی "ایزوستیا"،ولادیمر ساژین پژوهشگر ارشد موسسه مطالعات شرقی روسیه گفت: موضع مسکو آن است که تهران نباید توانایی ساخت سلاح هسته ای داشته باشد. این چرایی حمایت مسکو از فطعنامه ها علیه ایران را نشان می دهد.

وی اضافه کرد: اموزش متخصصان در حوزه ی تکنولوژی مربوط به هوافضا، علم موشکی، فیزیک هسته ای، شیمی و علوم طبیعی که ممکن است یا برنامه هسته ای ایران ارتباط پیدا کند، ممنوع است.

این روزنامه در ادامه به نقل از منابع اطلاعاتی خود نوشت: ممنوعیت غیر رسمی ای در مورد تحصیل دانشجویان ایرانی وجود دارد. موسسه ی فیزیک و تکنولوژی مسکو(MIT روسیه)،دانشگاه ملی پژوهش هسته ای روسیه، موسسه ی هوافضای مسکو  اجازه ی پذیرش دانشجویان ایرانی را ندارند.

براساس این گزارش، قانون نانوشته ای در روسیه وجود دارد که ایرانی ها تنها می توانند در علوم انسانی تحصیل کنند..../انتخاب