اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

ملی پوش ایتالیا به قهرمان آسیا می‌پیوندد


بازیکن تیم ملی فوتبال ایتالیا به احتمال زیاد راهی قهرمان باشگاه‌های آسیا خواهد شد.

خبرگزاری فارس: بازیکن تیم ملی فوتبال ایتالیا به احتمال زیاد راهی قهرمان باشگاه‌های آسیا خواهد شد.
 
آلبانو گارالدی که ریاست باشگاه بولونیا را به عهده دارد یک بار دیگر تاکید کرده گفت‌وگوهایی که بر سر انتقال الساندرو دیامانتی به گوانگژو اورگرند صورت گرفته به هیچ وجه تمام نشده و احتمال انتقال این بازیکن ملی پوش ایتالیا به این باشگاه چینی وجود دارد.

گارالدی در این مورد به tuttobologna.web گفت: دیامانتی همچنان علاقمند به حضور در لیگ چین است و برای حضور در گوانگژو به ما فشار می‌آورد. باشگاه چینی نیز ما را برای انجام این انتقال تحت فشار قرار داده است. شک دارم بازیکنی که اینچنین باشگاه را برای انتقال به یک تیم دیگر تحت فشار قرار داده بتواند در ادامه فصل خود را وقف باشگاه کند.

بر اساس اعلام اسکای اسپورت ایتالیا، رای اسپورت و اسپورت مدیاست جزییات این قرارداد نیز مورد توافق دو طرف قرار گرفته و دیامانتی به زودی راهی لیگ چین خواهد شد.

گوانگژو حاضر است برای این بازیکن 8.5 میلیون یورو بپردازد که در جام جهانی پیشینه همکاری با مارچلو لیپی را هم در کارنامه دارد.

گفتنی است گوانگژو با لیپی قهرمان چین شد و به جام باشگاه‌های جهان هم راه یافت و در آن تورنمنت هم به نیمه نهایی رسید.


ویدیو مرتبط :
اسپک های دیدنی «جیری کوار» ملی پوش اسبق ایتالیا

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

تیم ملی کشتی آزاد ایران نایب قهرمان آسیا شد



با کسب یک مدال طلا و 3 برنز

تیم ملی کشتی آزاد ایران نایب قهرمان آسیا شد

تیم ملی کشتی آزاد کشورمان با کسب یک مدال طلا و 3 برنز به عنوان نایب قهرمانی آسیا دست یافت.

به گزارش خبرگزاری فارس، رقابت‌های کشتی آزاد قهرمانی آسیا طی روز‌های 31 فروردین تا دوم اردیبهشت ماه در شهر دهلی‌نو پایتخت هند برگزار شد که نمایندگان کشورمان موفق به کسب یک مدال طلا و 3 مدال برنز شدند.

تیم ملی کشتی آزاد کشورمان با 45 امتیاز عنوان نایب قهرمانی را به خود اختصاص داد. تیم هند با 48 امتیاز بر سکوی قهرمانی ایستاد و مغولستان با 40 امتیاز سوم شد.

کره‌جنوبی و قرقیزستان مشترکاً با 38 امتیاز چهارم شدند. تیم‌های ازبکستان، تاجیکستان، ژاپن، قزاقستان و چین در رده‌های بعد قرار گرفتند.

پرویز هادی در 120 کیلو تنها مدال طلای ایران را کسب کرد. عزت‌الله اکبری در 74، احسان امینی در 84 و حامد تاتاری در 96 کیلوگرم هم 3 مدال برنز برای کشورمان کسب کردند.

محمد طهماسبی‌زاده در 55 کیلو و حسن مرادقلی در 60 به عنوانی بهتر از هفتمی نرسیدند. محمد یوسفی در 66 کیلوگرم هم هشتم شد.

تیم ملی کشتی فرنگی هم در رقابت‌های قهرمانی آسیا که 29 تا 30 فروردین ماه برگزار شد با 3 مدال نقره و 2 برنز به نایب قهرمانی بسنده کرده بود./فارس