اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

معمای پیچیده قتل عام خانواده نیشابوری


ساکنان خیابان اندیشه 16 نیشابور صبح روز دوشنبه یکم دی ماه در تماس با پلیس 110 و نیروهای امدادی ادعا کردند از خانه همسایه‌شان بوی تعفن بسیار شدیدی به مشام می‌رسد و همه نگران شده‌اند.

روزنامه ایران: ساکنان خیابان اندیشه 16 نیشابور صبح روز دوشنبه یکم دی ماه در تماس با پلیس 110 و نیروهای امدادی ادعا کردند از خانه همسایه‌شان بوی تعفن بسیار شدیدی به مشام می‌رسد و همه نگران شده‌اند.

با این تماس، مأموران کلانتری 13 و دیگر نیروهای امدادی در محل حاضر شدند و با توجه به این که کسی جوابگو نبود با دستور قضایی وارد خانه شدند.

داخل حیاط این خانه یک پراید سفیدرنگ  متعلق به صاحبخانه پارک شده بود. مأموران  با ورود به خانه‌، داخل یکی از اتاق‌ها با صحنه وحشتناک  یک جنایت روبه‌رو شدند.

 جسد خون‌آلود پدر 37 ساله  خانواده که «حسن» نام داشت در کنار جسد همسر 35 ساله‌اش «زهرا »  و اجساد دو کودک‌شان «هانیه» 8 ساله و «امیررضا» 11 ساله در حالی که روپوش مدرسه به تن داشتند  روی زمین افتاده بود.

مأموران پلیس  بلافاصله هماهنگی لازم را با دستور سرهنگ سید حسن حسینی، فرمانده پلیس نیشابور به عمل آوردند و بازپرس« بازرگانی» و دکتر« بلقان آبادی »  رئیس پزشکی قانونی به همراه تیم تشخیص هویت پلیس آگاهی نیشابور با حضور در محل،  تحقیقات ابتدایی را آغاز کردند.

به دستور بازپرس بازرگانی جسد مرد 37 ساله که با ضربه چاقو به ناحیه گردن جان خود را از دست داده و همچنین اجساد همسر و دو کودکش که بر اثر اصابت جسم سخت به ناحیه سر به قتل رسیده‌اند برای روشن شدن زمان و  علت  مرگ به سردخانه انتقال یافت.

سرهنگ «حسینی» فرمانده پلیس نیشابور در این باره گفت: تحقیقات پلیسی با توجه به سرنخ‌هایی که درکنار یک برگه یادداشت در محل به دست آمده آغاز شده است و کارآگاهان با  معادله مجهولی در این جنایت هولناک یا خودکشی خانوادگی روبه‌رو شدند.


ویدیو مرتبط :
قتل و عام خانواده به طرز فجیع...!

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

معمای پیچیده قتل یك زن با سیانور در تهران



معمای پیچیده قتل یك زن با سیانور

قتل یك زن با سیانور معمای پیچیده‌ای را پیش‌روی تیم جنایی پایتخت قرار داده است. شوهر این زن كه رابطه پنهان با دختری داشت، در گذشته نزد وی ادعای هولناكی كرده بود.

به گزارش ایران شب 20 تیرماه سال جاری مرد 32 ساله‌ای ساعت 10 شب از محل كارش به خانه آپارتمانی‌اش رسید، مرد در حالی كه خسته به نظر می‌رسید، وقتی در خانه‌اش را باز كرد، همسرش را دید كه روی زمین افتاده بود. سیاوش تصور كرد كه همسرش خوابیده است، وقتی كه با صدا زدن همسرش جوابی نشنید، متوجه كبودی صورت اكرم شد و با سرعت به در خانه همسایه كه پرستار بود، رفت و زن پرستار تا زمان رسیدن امدادگران اورژانس كارهای اولیه را برای نجات زن 26ساله انجام داد. اكرم به بیمارستان انتقال یافت و خیلی زود تسلیم مرگ شد. سیاوش در حالی این ادعا را مطرح كرد كه به عنوان مظنون در قتل همسرش در شعبه 5 دادسرای جنایی در برابر بازپرس رسولی ایستاده بود.

این ادعاها در حالی بود كه 15 روز پیش از سوی پزشكی قانونی درباره مرگ مرموز اكرم اعلام شده بود كه وی با خوردن سیانور به كام مرگ فرو رفته است. پلیس كه سرنخی از قاتل بودن همسر زن جوان نداشت، در تجسس‌های پلیسی و با بررسی پرینت‌های تلفنی سیاوش پی برد كه وی با دختری كه همسایه خانه قدیمی‌شان بوده تماس داشته و قول ازدواج به هم داده‌اند. دختر همسایه كه محبوبه 31 ساله است، وقتی در برابر بازپرس رسولی ایستاد، گفت: از سیاوش شنیده بودم كه با اكرم اختلاف دارد و همسرش با اصرارهای مادرش تن به این ازدواج داده است و بعد از گذشت 7 ماه از عروسی‌شان قرار بود به صورت توافقی از هم جدا شوند كه با اصرارهای مادر اكرم این اتفاق رخ نداده بود و من و سیاوش به صورت پنهانی با هم دوست بودیم و قرار بود با هم ازدواج كنیم. چند وقت پیش برایم خواستگار آمد و وقتی به سیاوش ماجرای خواستگارم را گفتم، از وی خواستم كه تكلیفم را روشن كند كه سیاوش با حالت خنده و شوخی گفت: مثل فیلم‌ها در غذایش چیزی بریزیم و بعد از مرگ اكرم با هم ازدواج كنیم، اما باز می‌گویم سیاوش برای خنده این حرف‌ها را زد.

سیاوش بار دیگر تحت بازجویی گرفته شد و با تأیید ادعاهای محبوبه به بازپرس رسولی گفت: من برای شوخی این حرف‌ها را زدم و من همسرم را به قتل نرساندم. احتمال می‌دهم همسرم به خاطر اختلافمان دست به خودكشی زده باشد و اگر آن شب با مدیر ساختمان حرف نمی‌زدم، شاید مانع كارش می‌شدم. بنابراین گزارش، سیاوش به عنوان مظنون به قتل همسرش در اختیار كارآگاهان پلیس جنایی آگاهی است و تحقیقات ادامه دارد./ایران