اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

مسی: در هیچ جا به جز بارسا بازی نمی کنم


ستاره آرژانتینی به این نکته اشاره کرده که بارسلونا سبک فوتبالی اش را عوض نمی کند و یادآوری کرده که تیمش در غیاب تیتو سختهایی را متحمل شده ولی درنهایت جشن قهرمانی اش رابرگزار کرده

سایت گل: ستاره آرژانتینی به این نکته اشاره کرده که بارسلونا سبک فوتبالی اش را عوض نمی کند و یادآوری کرده که تیمش در غیاب تیتو سختهایی را متحمل شده ولی درنهایت جشن قهرمانی اش رابرگزار کرده

بعد از مصدومیتی که گریبانگیر لیونل مسی شد، حالا دیگر رقابت های این فصل برای او تمام شده است. مسی که حالا از ناحیه عضله دوسرران پای راستش مصدوم است تعطیلات تابستانی اش را آغاز کرده و می داند که باید هرچه زودتر به روزهای اوج بازگردد تا در صورت بهبود ایده آل، تیم ملی کشورش را در بازیهای مرحله مقدماتی جام جهانی برای بازی با کلمبیا (روز 7 ژوئن) و اکوادور (11 ژوئن) همراهی کند. او حالا در گفتگو با تلویزیون آستکا، به مسائل مختلف پرداخته و به این نکته اشاره کرده که در اروپا درتیمی به جز بارسا بازی نخواهد کرد و یادآوری کرده که با وجود ناکامی های بارسا در طول این فصل، این تیم سبک فوتبالی اش را تغییر نخواهد داد.

دراینجا می توانید گزیده ای از صحبت های مسی به گزارش آ.اس را مطالعه کنید:

*قهرمانی در لالیگا: این قهرمانی من را خیلی شاد کرد. این لیگ، لیگ خیلی مهمی است، چون لیگ کشور اسپانیاست و به خاطر رقبایی که مثل رئال مادرید در آن حضور دارند، یکی از بهترین لیگ های دنیاست. واقعیت این است که کسب این جام قهرمانی برای ما اصلا کار اسانی نبود. چون با رفتن گواردیولا، تیممان دستخوش تغییراتی شده بود. زمانی که تتیو روی کار آمد تیم ما شرایط خیلی خوبی داشت؛ چون عملا چیزی تغییر نکرده بود ولی زمانی که تیتو ما را ترک کرد، تازه تغییرات را احساس کردیم؛ نه به این خاطر که رورا و یا جانشینان تیتو، از پس کار بر نمی آمدند؛ بلکه به این خاطر که ما جای خالی سرمربی اصلی تیممان را حس می کردیم؛ کسی که از اولین روز با ما حرف می زد، حالا دیگر نبوود... شرایط تغییر کرده بودیم. بازه زمانی یک سال، بازه ای طولانی است و اینکه توانستیم فصل را با جشن به پایان ببریم خیلی زیباست

*ادامه حضور در بارسلونا: در حال حاضر من فقط به این فکر می کنم که تا پایان در بارسلونا بمانم. همان طور که قبلا هم گفتم، دوست دارم  تا در آرژانتین هم بازی کنم ولی در اروپا، درتیم دیگری به جز بارسلونا بازی نخواهم کرد

*مراقبت ها در باشگاه بارسلونا: بارها گفته شده که بارسلونا فراتر از یک باشگاه است و این دقیقا برای همین است. زمانی که یک پسر بچه به باشگاه می رسد، نه تنها به او کمک می شود تا از نظر فوتبالی رشد و پیشرفت کند، بلکه از نظر انسانی و شخصی هم رشد می کند و به نظر من این مهمترین نکته است. من وقتی 13 ساله بودم به اینجا آمدم. در بارسلونا رشد کردم و زندگی ام فراتر از آنچه می شد در آرژانتین پیشرفت کند، متحول شد. من دراینجا با یادگیری ارزشهایی که باشگاه بارسلونا به بازیکنان منتقل می کند ،رشد کردم.

*حذف درلیگ قهرمانان اروپا: همیشه نمی توان قهرمان شد. چندین سال است که ما با همین شیوه بازی می کنیم و سرمربیان و تیم های حریف نحوه عملکرد ما را مطالعه و آنالیز می کند ولی به خاطر اتفاقاتی که در طول امسال افتاد، دست به دیوانگی و جنون نمی زنیم. نمی توانیم سبک بازی بارسلونا را تغییر دهیم؛ چون این چیزی است که همیشه بارسلونا با آن شناخته می شود. باید آرام باشیم و به فصل آینده فکر کنیم.


ویدیو مرتبط :
خلاصه بازی بارسا و رایووالكانو - گل دوم بارسا (مسی)

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

پیروزی سخت بارسا در گرانادا/ گلزنی مسی در چهاردهمین بازی پیاپی در لالیگا



اخبار,اخبارجدید,اخبار جالب

هفته بیست و چهارم لالیگای اسپانیا

پیروزی سخت بارسا در گرانادا/ گلزنی مسی در چهاردهمین بازی پیاپی در لالیگا

تیم فوتبال بارسلونا در هفته بیست و چهارم لالیگای اسپانیا به سختی از سد گرانادا گذشت.

به گزارش فارس، در ادامه رقابت‌ها از هفته بیست و چهارم لالیگای اسپانیا سه دیدار برگزار شد که در مهم‌ترین بازی تیم فوتبال بارسلونا مهمان گرانادا بود و موفق شد میزبان خود را با نتیجه 2 بر یک شکست دهد.

نیمه اول این بازی با نتیجه یک بر صفر به سود گرانادا به پایان رسید، گل گرانادا را ایگالو در دقیقه 26 به ثمر رساند.

در نیمه دوم بارسلونا بازی را بسیار هجومی آغاز کرد و توانست با گل دقیقه 50 مسی بازی را به تساوی بکشاند. این چهاردهمین بازی پیاپی در لالیگا بود که مسی گلزنی می‌کرد. مسی باز هم در ادامه در دقیقه 73 گل دوم خود و بارسلونا را به ثمر رساند تا بازی با نتیجه 2 بر یک به سود بارسلونا پایان یابد.

بارسلونا با این برد 65 امتیازی شد و فاصله خود با تیم دوم جدول اتلتیکو مادرید را به 15 امتیاز رساند. گرانادا نیز با 26 امتیاز چهاردهم است.

در دو بازی دیگر ختافه 3 بر یک بر سلتاویگو چیره شد و مالاگا با یک گل بر اتلتیک بیلبائو غلبه کرد و با 42 امتیاز در رده چهارم و فاصله چهار امتیازی رئال مادرید قرار گرفت.

هفته بیست و دوم بوندس‌لیگای آلمان

پیروزی دورتموند 10 نفره برابر اینتراخت فرانکفورت با هت‌تریک رویس

خبرگزاری فارس: تیم فوتبال دورتموند با غلبه بر مهمان خود اینتراخت فرانکفورت به رده دوم جدول رده‌بندی رسید.

به گزارش خبرگزاری فارس، در آخرین بازی امشب از هفته بیست و دوم بوندس‌لیگای آلمان، تیم فوتبال بروسیا دورتموند در ورزشگاه خانگی خود و در حضور 80500 تماشاگر میزبان اینتراخت فرانکفورت رده چهارمی بود و موفق شد این تیم را با شکست 3 بر صفر بدرقه کند.

مارکو رویس در دقایق 8 و 9 روی پاس‌های گوتسه و هوملس توانست دورتموند را در نیمه اول 2 بر صفر پیش اندازد. در نیمه دوم نیز رویس بار دیگر در دقیقه 65 گل سوم خود و دورتموند را به ثمر رساند.

دورتموند در این بازی از دقیقه 31 به دلیل اخراج شیه‌بر تا پایان بازی 10 نفره برابر فرانکفورت ایستادگی کرد. البته اینویی از فرانکفورت هم در دقیقه 74 از زمین مسابقه اخراج شد.

دورتموند با این پیروزی 42 امتیازی شد و با 15 امتیاز اختلاف نسبت به بایرن مونیخ در رده دوم جای گرفت.

هفته بیست و پنجم لوشامپیونه فرانسه

مارسی با پیروزی در وقت اضافه در کورس قهرمانی ماند

تیم فوتبال المپیک مارسی در هفته بیست و پنجم لوشامپیونه فرانسه برابر مهمان خود به پیروزی رسید.

در ادامه مسابقات هفته بیست و پنجم لوشامپیونه فرانسه 6 دیدار برگزار شد که در مهم‌ترین دیدار تیم فوتبال المپیک مارسی در ورزشگاه ولودروم میزبان والنسین بود و توانست به سختی و با گل دقیقه 94 رود فانی با نتیجه یک بر صفر بر حریف خود غلبه کند تا هم سه امتیاز دیگر به اندوخته‌های خود اضافه کند و هم در کورس قهرمانی باقی بماند.

در بازی‌های دیگر نتایج زیر به دست آمد:

لوریان 2 اویان 1

مون‌پلیه 1 نانسی 0

باستیا 0 نیس 1

برست 1 آژاکسیو 1

تولوز 2 ترویه

فارس