اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

مسلمان، شماره 10 جدید پرسپولیس


این وسط تنها مشكل، مشكل رضایت نامه و نوع صدور آن است. مسلمان و باشگاه پرسپولیس ، رضایت نامه قطعی می خواهند اما ذوب علاقمند است تا مسلمان را قرضی در اختیار پرسپولیس قرار دهد

روزنامه گل: چند هفته ای است كه بحث حضور محسن مسلمان در پرسپولیس شنیده می شود. ابتدا ماجرای معاوضه به میان آمد. به این شكل كه مسلمان به پرسپولیس بیاید و خانزاده و غریبی به ذوب بروند. دو بازیكن پرسپولیس اما با این انتقال مخالفت كردند.

 در این بین غریبی، كمی تمایل نشان داد. البته به شرطی كه ذوب آهن بتواند خواسته های او را برآورده كند. بحث این معاوضه هنوز ادامه دارد. شاید غریبی به ذوب رود اما نكته اینجاست كه به احتمال قطع به یقین ، مسلمان پرسپولیسی می شود. صحبتهای سعید آذری در برنامه 90، موافقت شفاهی ذوب با این انتقال را نشان داد. حتی گفته می شود اگر پرسپولیس هم به ذوب بازیكن ندهد، رضایت نامه مسلمان برای پرسپولیس صادر خواهد شد تا او به دسوت صمیمی خود، پیام صادقیان بپیوندد. این وسط تنها مشكل، مشكل رضایت  نامه و نوع صدور آن است.

مسلمان و باشگاه پرسپولیس ، رضایت نامه قطعی می خواهند اما ذوب علاقمند است تا مسلمان را قرضی در اختیار پرسپولیس قرار دهد. البته این مشكل هم در حال برطرف شدن است. به طوری كه خیلی ها می گویند كار مسلمان با پرسپولیس، بعد از بازی جام حذفی ذوب آهن تمام خواهد  شد و او لباس پرسپولیس را در 22 سالگی به تن خواهد كرد. حتی گفته می شود شماره پیراهن مسلمان هم مشخص شده. او شماره 10 را به تن خواهد كرد. شماره ای كه سالها بر تن غلامرضا رضایی بود اما حالا و با جدایی قطعی او در نیم فصل، به محسن مسلمان می رسد. بازیكنی كه كاپیتان تیم زیر 22 سال است و البته یكی از بازیكنان مورد علاقه كارلوس كی روش..


ویدیو مرتبط :
صحیح بخاری 10-مسلمان موحد-مسلمان کیست؟

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

10 پرسپولیس را به مسلمان ندادند


هافبک تازه وارد پرسپولیس می خواست با پوشیدن پیراهن شماره 10 ارتش سرخ فصلی تازه را در زندگی فوتبالی اش رقم بزند، با این حال اجرای دقیق قوانین، سبب شده تا محسن مسلمان مجبور شود به جای شماره 10، پیراهن شماره 77 بپوشد!

 
 
 
 
  روزنامه گل: هافبک تازه وارد پرسپولیس می خواست با پوشیدن پیراهن شماره 10 ارتش سرخ فصلی تازه را در زندگی فوتبالی اش رقم بزند، با این حال اجرای دقیق قوانین، سبب شده تا محسن مسلمان مجبور شود به جای شماره 10، پیراهن شماره 77 بپوشد!

سازمان لیگ: دیگر تبصره ای نداریم

پیش از این جابجایی شماره پیراهن بازیکنان علی رغم بخشنامه و مصوبات موجود انجام می شد. یعنی حداقل با یک تبصره این اتفاق می افتد. آلبرت، عضو سازمان لیگ در این باره به «گل» توضیح می دهد: «بله! قبلا این اتفاق می افتاد! یعنی به دلیل محدودیت شماره ها که از یک تا 44 بود، درخواست هایی به هیات رییسه می رسید و طبق شرایط خاص این جابجایی انجام می شد.»

آلبرت تاکید می کند که جابجایی شماره ها مشکلاتی را ایجاد می کرد و به همین دلیل تصمیم گرفته شد در لیگ جدید، دیگر تبصره ای در کار نباشد: «وقتی تحت شرایط خاص شماره پیراهن بازیکنان جابجا می شد، آمار ثبت شده بر حسب همان شماره های در سایت ها مشکل ساز می شد. از آن گذشته در فصل جدید محدودیت شماره وجود نداتشت و از یک تا 99 آزاد گذاشته شده است. با این حساب دیگر محدودیتی برای تیم ها ایجاد نمی شود و لزومی وجود ندارد که بخواهند از یک شماره دو مرتبه استفاده کنند.»

مشکلی که با 400 هزار تومان حل می شد!

اینکه اخطار و اخراج ها با توجه به شماره پیراهن ها ثبت شده و از لحاظ آماری هرگونه جابجایی نفرات با شماره های ثابت مشکل ایجاد می کند، یک بحث است و اینکه چطور پیش از این با تبصره و درخواست برخی باشگاه ها، این اتفاق می افتاد، بحثی دیگر. جالب اینکه گفته می شود قبل از این با دریافت جریمه ای 500-400 هزار تومانی هم مشکل جابجایی شماره پیراهن بین دو بازیکنت حل می شد!

به هر شکل محسن مسلمان باید پوشیدن پیراهن شماره 10 پرسپولیس را فراموش و آرزو کند با پیراهن شماره 77 هم به خواسته هایش برسد.