اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

مرگ 3 عضو یک خانواده در برخورد خودرو با پل


سخنگوی سازمان آتش نشانی تهران، گفت: برخورد شدید خودروی آردی با ستون های پل آیت الله سعیدی سه کشته بر جا گذاشت.

خبرگزاری مهر: سخنگوی سازمان آتش نشانی تهران، گفت: برخورد شدید خودروی آردی با ستون های پل آیت الله سعیدی سه کشته بر جا گذاشت.

جلال ملکی در این باره گفت: ساعت 5:29 صبح امروز حادثه خودرویی در مسیر غرب به شرق اتوبان آزادگان زیر پل آیت الله سعیدی به سازمان آتش نشانی اطلاع داده شد.

وی افزود: در ادامه آتش نشانان 3 ایستگاه خود را به محل حادثه رسانده و در بررسی های اولیه مشخص شد یک دستگاه خودروی آردی به دلیلی نامشخص از مسیر اصلی خود منحرف و با ستون های پل برخورد کرده بود.این خودرو 4 سرنشین داشت که آتش نشانان پس از ایمن سازی محل با تجهیزات هیدرولیکی قطعات خودرو را برش داده و آنها را خارج کردند.

سخنگوی سازمان آتش نشانی تهران اظهار داشت: متاسفانه 3 نفر از سرنشیانان خودرو که یک مرد 45 سالهT زن 35 ساله و پسر 8 ساله جان خود را در این حادثه از دست دادند و دختر 13 ساله آنها نیز دچار آسیب دیدگی شدید شده بود که از سوی اورژانس به مراکز درمانی منتقل شد.


ویدیو مرتبط :
برخورد مرگ آور موتورسوار با دیوار کنار جاده روی پل

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

مرگ 7 عضو یک خانواده در خودرو سواری


هفت نفر از اعضای یک خانواده مشگین شهری در استان اردبیل که قصد عزیمت به شهر تبریز را داشتند در یک حادثه رانندگی در نزدیکی شهرستان اهر جان باختند.

ایرنا: در این حادثه یک دستگاه خودروی سواری با یک دستگاه تریلی برخورد کرد و تمامی هفت سرنشین خودروی سواری جان باختند.

شدت حادثه به حدی بود که اجساد سرنشینان سواری پس از ساعت ها تلاش امدادگران جمعیت هلال احمر شهرستان اهر از خودروی آسیب دیده بیرون آورده شد.

کارشناسان پلیس راه علت حادثه را انحراف به چپ کشنده تریلی اعلام کرده اند.