اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

مرگ ملی پوش سابق پس از خوردن تن ماهی


ملی‌پوش سابق تیم ملی بانوان دوچرخه‌سواری بر اثر مسمومیت غذایی جان خود را از دست داد.

 خبرگزاری ایسنا: ملی‌پوش سابق تیم ملی بانوان دوچرخه‌سواری بر اثر مسمومیت غذایی جان خود را از دست داد.

زیبا مهینی عضو تیم ملی دوچرخه سواری بانوان در سالهای 88 و 89 و یكی از اعضای تیم باشگاهی ترافیك در سال‌های پیش، صبح امروز (سه‌شنبه) درگذشت.



خانواده او علت فوت را مسمومیت اعلام كردند.

صفرزاده، دبیر فدراسیون دوچرخه‌سواری درباره این حادثه گفت: در تماسی كه با پدر مرحوم زیبا مهینی داشتیم وی عنوان كرد كه دخترش به دلیل مسمومیت بر اثر خوردن تن ماهی در دانشگاه به بیمارستان منتقل شده و متاسفانه علی‌رغم تلاش‌های صورت گرفته، جان خود را از دست داده است.

وی ادامه داد: زیبا مهینی در كارنامه ورزشی خود قهرمانی كشور و همچنین شركت در كاپ آسیا را دارد و در سال‌های 88 و 89 عضو تیم ملی دوچرخه‌سواری بوده است.


ویدیو مرتبط :
روکم کنی ملی پوش از ملی پوش دیگر

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

مرگ جوان 28 ساله‌ پس از خوردن تن ماهی!


مصرف تن ماهی جان جوان 28ساله‌ای را در بجنورد گرفت.

مرحوم «ا ـ ع» پس از آنکه تن ماهی را استفاده و بعد از آن اقدام به نوشیدن آب خنک کرد، بی‌حال شد و از حال رفت.

این جوان مهندس که از ورزشکاران نیز بوده است، توسط اورژانس برای مداوا به این مرکز انتقال یافت که اقدامات درمانی موثر نیافتاد و وی جان خود را از دست داد.

مادر بزرگ این مرحوم با تایید این خبر اظهار کرد: پس از مصرف این تن ماهی مشکوک، شاهد از حال رفتن نوه‌ام بودیم که بلافاصله با اورژانس تماس گرفته و نهایتاً وی به مرکز اورژانس اعزام شد.

زکیه واثقی با بیان اینکه در نهایت نوه جوانم پس از چند ساعت از مصرف این تن ماهی از دست رفت تصریح کرد: اکنون این موضوع توسط خانواده در حال پیگیری است.

پیکر این جوان بجنوردی ظهر امروز با حضور پرشور مردم از منزل آن مرحوم تشییع شد.