اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

مرگ دردناک پنج معلم بر اثر سانحه تصادف


رییس مرکز فوریت‌های پزشکی چهارمحال و بختیاری از مرگ پنج معلم بر اثر سانحه تصادف در محور ارتباطی لردگان به بروجن خبر داد.

خبرگزاری ایسنا: رییس مرکز فوریت‌های پزشکی چهارمحال و بختیاری از مرگ پنج معلم بر اثر سانحه تصادف در محور ارتباطی لردگان به بروجن خبر داد.
 
فرامرز شاهین با اعلام این خبر اظهار کرد: ساعت 10 و 30 دقیقه صبح جمعه، 15 آذر یک دستگاه خودرو پژو در محور ارتباطی بروجن به لردگان با یک دستگاه مینی بوس تصادف کرد و در این سانحه چهار سرنشین پژو در دم جان باختند.
 
وی خاطرنشان کرد: یک تن از سرنشینان خودرو پژو نیز با کمک پرسنل اورژانس به بیمارستان شهدای لردگان منتقل شد ولی به دلیل شدت جراحات، جان خود را از دست داد.
 
به گفته شاهین، پنج معلم جان باخته در این تصادف اهل روستای جوانمردی از توابع بخش خانمیرزای شهرستان لردگان بودند.
 
محور بروجن- لردگان حادثه‌خیزترین محور استان چهارمحال و بختیاری است که همواره حادثه آفرین می‌شود.


ویدیو مرتبط :
مرگ دردناک بر اثر رعد و برق

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

مرگ بازیکن لیگ برتری بر اثر سانحه‌ی تصادف(+عکس)



 اخبار ورزشی  -  بازیکن تیم وولفسبورگ؛
مرگ بازیکن لیگ برتری بر اثر سانحه‌ی تصادف

هافبک 20 ساله بلژیکی تیم وولفسبورگ در اثر یک سانحه تصادف درگذشت.

به گزارش جام نیوز، جونیور مالاندا،بر صندلی عقب اتومبیل SUV نشسته بود که به دلیل سرعت بالای ماشین،راننده ناگزیر نتوانسته اتومبیل را کنترل کند و به همین دلیل اتومبیل با برخورد به گارد ریل،به سمت دره پرتاب شده است.

براساس گزارش سایت بیلد،ماندلا قصد داشت در این هفته همراه با اعضای تیم وولفسبورگ برای برپایی اردوی تدارکاتی راهی آفریقای جنوبی شود.

دو سرنشین دیگر اتومبیل،با توجه به جراحت شدید به وجود آمده به بیمارستان انتقال یافتند.

 

اخبار,اخبارورزشی, فوتبال  ایران


 اخبار ورزشی  - کاپ