اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

مرگ دردناک زن جوان به خاطر یک بسته سیگار!


3 پسر 14 ساله هنگام بحث بر سر یک بسته سیگار، زن جوانی را با شلیک گلوله کشتند.

روزنامه ایران: 3 پسر 14 ساله در پنسیلوانیا هنگام بحث بر سر یک بسته سیگار، زن جوانی را با شلیک گلوله کشتند.

دو تن از آنها پس از ارتکاب جرم از صحنه فرار کرده‌اند ولی مأموران پلیس جوان سوم به نام کایل گاسبی را دستگیر کرده​اند که به جرم توطئه و ارتکاب قتل در زندان به سر می‌برد.

گزارش پلیس نشان می​دهد که دو مظنون دیگر، مارکوس ولاسکوئز و توداویا کلکلی، پس از قتل زن جوان عکس‌‌‌هایی از خود را با تفنگشان در صفحه فیس‌بوک خود به نمایش گذاشته‌اند.

قربانی این حادثه کایلا پترسون زنی 22 ساله و مادر 2 کودک است که در صحنه حادثه جان خود را از دست داد. به گزارش مأموران پلیس پنسیلوانیا، پسران از فروشگاهی در نزدیکی محل حادثه بیرون آمده بودند که سر سیگار با یکدیگر بحثشان شد و یکی از 3نوجوان اسلحه‌ای از جیبش بیرون آورد و شلیک کرد.

در آن لحظه، کایلا پترسون به همراه شوهر خود بیرون از خانه‌اش ایستاده بود که گلوله تفنگ به او خورد و باعث مرگش شد. مایلی جونز، سخنگوی پلیس در این ارتباط گفت: این حادثه بسیار نگران‌کننده است که نوجوانانی با سن کم درگیر چنین حادثه‌ای می‌شوند.


ما هر دو پسر فراری را دستگیر خواهیم کرد. آنها با جسارت زیادی پس از قتل زن جوان عکس‌‌‌های خود را با دو تفنگ متفاوت در صفحه فیس‌بوکشان قرار داده‌اند. سوابق جوانان نشان می‌دهد که آنها در دبیرستان نیز رفتار آشوبگرانه‌ای داشته‌ و تخلفاتی انجام داده‌اند. 


ویدیو مرتبط :
مرگ دردناک به خاطر حواس پرتی.....

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

سرنوشت دردناک زن جوان به خاطر سوء ظن


مرد جنایتکار که به خاطر سوءظن شدید، همسرش را به قتل رسانده بود، هنگام فرار از خانه دستگیر شد.

مرد جنایتکار که به خاطر سوءظن شدید، همسرش را به قتل رسانده بود، هنگام فرار از خانه دستگیر شد.

شامگاه پنجشنبه 12 آبان خبر مرگ مشکوک زن 45 ساله‌ای در یکی از بیمارستان‌های شیراز به کارآگاهان پلیس آگاهی اعلام شد.

مأموران پس از حضور در بیمارستان، دریافتند مقتول دقایقی قبل در حالی که جان باخته بود، از سوی امدادگران اورژانس به بیمارستان منتقل شده است.

 بررسی پزشکان حاکی از آن بود «ناهید» بر اثر اصابت ضربه کارد به کمرش جان باخته است.

کارآگاهان سپس به تحقیق از امدادگران اورژانس پرداخته که آنها اعلام کردند: حدود ساعت 8 شب مردی با مرکز فوریت‌های پزشکی تماس گرفت و تقاضای کمک کرد. بنابراین بلافاصله راهی محل مورد نظر شده و مصدوم را به بیمارستان انتقال دادیم اما زن میانسال به علت شدت خونریزی، بین راه جان سپرد.

تیم جنایی در ادامه راهی محل حادثه شده و بلافاصله همسر مقتول را هنگامی که با یک چمدان قصد فرار داشت، دستگیر کردند. متهم پس از انتقال به اداره آگاهی، لب به اعتراف گشود و گفت:

 از مدتی قبل با همسرم اختلاف داشتم. تصور می‌کردم او دیگر علاقه‌ای به من و زندگی‌مان ندارد و خیانت کرده است. این موضوع به شدت آزارم می‌داد. به همین خاطر تنها راه رهایی از عذاب روحی را کشتن همسرم دیدم.

 شب حادثه نیز دوباره با هم درگیر شده و در یک لحظه کنترلم را از دست داده و با کارد ضربه‌ای به کمرش زدم.

پس از آن دچار عذاب وجدان شده و با اورژانس تماس گرفتم. بعد هم قصد فرار داشتم که دستگیر شدم. مرد جنایتکار پس از اعتراف به قتل همسرش، با قرار قانونی روانه زندان شد.

منبع: ایران