اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

مذاکره رسمی پاری‌سن‌ژرمن با مالدینی


باشگاه فوتبال پاری سن ژرمن رسما به ملی پوش محبوب و اسبق ایتالیایی پیشنهاد داد مدیریت فنی این تیم را بپذیرد.

ورزش سه: باشگاه فوتبال پاری سن ژرمن رسما به ملی پوش محبوب و اسبق ایتالیایی پیشنهاد داد مدیریت فنی این تیم را بپذیرد.

مطبوعات ایتالیایی نوشتند نماینده باشگاه پاریسی در دیدار با پائولو مالدینی مدافع سابق تیم میلان از وی خواست تا با قبول این سمت رسما جانشین لئوناردو برزیلی شود.

لئوناردو پس از جنجال برخورد با داور یکی از دیدارهای پی اس جی ، با محرومیت سنگین مواجه و ناچار شد از سمت خود کناره گیری کند.

مالدینی پس از اعلام بازنشستگی در سال 2009 در فوتبال فعالیتی نداشته است.برخی رسانه ها اعلام کردند به نظر می رسد با توجه به تصمیم سیلیویو برلوسکنی مالک باشگاه میلان برای ادامه همکاری با آدریانو گالیانی نایب رییس باشگاه ، مالدینی 45 ساله به میلان باز نخواهد گشت و پیشنهاد پاری سن ژرمن را خواهد پذیرفت.


ویدیو مرتبط :
ویدئو رسمی پاری سن ژرمن از پایان فصل 2014/15 این تیم

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

مورینیو با پاری‌سن‌ژرمن وارد مذاکره شد


سرمربی پرتغالی تیم فوتبال چلسی به صورت رسمی با تیم فوتبال باشگاه پاری‌سن‌ژرمن وارد مذاکره شد.

خبرگزاری فارس: ژوزه مورینیو که پس از حذف تیمش در جام اتحادیه فشار بیش از پیشی را روی دوشش حس می‌کند از مدیر برنامه‌های خود خواسته تا به صورت رسمی و جدی با باشگاه پاری‌سن‌ژرمن مذاکره کند. پیشنهاد تیم پاریسی برای مورینیو 40 میلیون یورو است و این رقم برای مورینیو وسوسه کننده است.

مالک ثروتمند باشگاه چلسی به مورینیو هشدار نداده اما کسانی که از نزدیک، آبراموویچ را می‌شناسند به خوبی می‌دانند که او هرگز انسان صبوری نیست و اخذ تصمیمات لحظه‌ای و بدون مشورت یکی از ویژگی‌های اوست.

مورینیو در تماسی تلفنی با ابراهیموویچ آخرین خبرها را از اردوی پاری‌سن‌ژرمن کسب کرده و همین موضوع خشم کادر فنی کنونی پاری‌سن‌ژرمن را به همراه داشته است.