اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

مدلی که یک شبه قهرمان ملی ایتالیا شد!


از روز پنجشنبه ایتالیا روزهای پرتنشی را تجریه می کند از یک سو طرح ریاضت اقتصادی صدای مردم را درآورده و از سوی دیگر انتشار جزئیات جدیدی از پرونده فساد نخست وزیر موجب شده تا احزاب مخالف دولت بار دیگر بر شدت انتقادت خود از "سیلویو برلوسکنی" بیافزایند.

روز پنجشنبه 24 شهریورماه مردم ایتالیا دو خبر بد را از رسانه های این کشور شنیدند، یکی درباره تصویب طرح ریاضت اقتصادی در مجلس ایتالیا که موجب خشم مردم و اعتراض آنها و در نهایت درگیری با نیروهای پلیس شد و دیگری انتشار جزئیات جدیدی از پرونده فساد اخلاقی برلوسکنی و بازداشت هشت نفر در ارتباط با این پرونده بود.

یکی از مواردی که در این جزئیات منتشر شده بود مربوط به یکی از ستارگان سینمای ایتالیا بود. "مانوئلا آرکوری" از بازیگران مشهور زن ایتالیایی است که در تحقیقات پلیس گفته است: به من پیشنهاد شد که در قبال گذراندن یک شب با برلوسکنی می توانم در مراسم سالانه "سن رمئو سانگ" حضور پیدا کرده و پس از آن نیز در سیاست حضور داشته باشم.

اما این زن پیشنهاد برلوسکنی را قبول نکرده و همین امر موجب شده تا امروز اغلب روزنامه های ایتالیایی از آرکوری به عنوان قهرمان ملی یاد کنند.   

اما این پایان ماجرا نیست و شب گذشته برخی رسانه ها اعلام کردند که ماجرا فقط به ارکوری ختم نمی شود بلکه دست کم 30 زن و دختر جوان که اغلب آنها از مدلهای معروف و بازیگران بودند با قبول پیشنهاداتی از این دست وارد سیاست و یا چرخه های اقتصادی مهم ایتالیا شده اند.



ویدیو مرتبط :
مدلی جالب از 6 ابر قهرمان

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

ملی پوش ایتالیا به قهرمان آسیا می‌پیوندد


بازیکن تیم ملی فوتبال ایتالیا به احتمال زیاد راهی قهرمان باشگاه‌های آسیا خواهد شد.

خبرگزاری فارس: بازیکن تیم ملی فوتبال ایتالیا به احتمال زیاد راهی قهرمان باشگاه‌های آسیا خواهد شد.
 
آلبانو گارالدی که ریاست باشگاه بولونیا را به عهده دارد یک بار دیگر تاکید کرده گفت‌وگوهایی که بر سر انتقال الساندرو دیامانتی به گوانگژو اورگرند صورت گرفته به هیچ وجه تمام نشده و احتمال انتقال این بازیکن ملی پوش ایتالیا به این باشگاه چینی وجود دارد.

گارالدی در این مورد به tuttobologna.web گفت: دیامانتی همچنان علاقمند به حضور در لیگ چین است و برای حضور در گوانگژو به ما فشار می‌آورد. باشگاه چینی نیز ما را برای انجام این انتقال تحت فشار قرار داده است. شک دارم بازیکنی که اینچنین باشگاه را برای انتقال به یک تیم دیگر تحت فشار قرار داده بتواند در ادامه فصل خود را وقف باشگاه کند.

بر اساس اعلام اسکای اسپورت ایتالیا، رای اسپورت و اسپورت مدیاست جزییات این قرارداد نیز مورد توافق دو طرف قرار گرفته و دیامانتی به زودی راهی لیگ چین خواهد شد.

گوانگژو حاضر است برای این بازیکن 8.5 میلیون یورو بپردازد که در جام جهانی پیشینه همکاری با مارچلو لیپی را هم در کارنامه دارد.

گفتنی است گوانگژو با لیپی قهرمان چین شد و به جام باشگاه‌های جهان هم راه یافت و در آن تورنمنت هم به نیمه نهایی رسید.